Ieman ervaring met de gb's
Van Amy Stone?
Van Amy Stone?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOp girlsreview.nl vind ik er alvast niets van terug. Op de Franse tegenhanger ook niet direct.Volgens mij zijn daar op de diverse fora voldoende ervaringen over gedeeld.
Als ik even mag dubbelposten: ze was zondag in 2BE club en ik heb me met haar wel weten te amuseren. Haar foto's zijn echt. Die van Amy Stone, daar heb ik mijn vragen bij. Iemand geweest vandaag?Iemand ervaring met Leatitia. Was gisteren maandag 07/03/2022 aanwezig in Omega Club. Iemand een idee hoe oud deze dame ongeveer is en of de foto op de site recent is en als het ook een echte foto van haar is ? (zie site Omega Club Oostkamp). Merci voor de info.
Leaticia/Leatitia was in 2BE en op maandag in omega club bedoelde ik. Amy stone was woensdagmiddag voorzien in omega club.Wij ook in BE Club vorige Zondag en nu eens niets gezien van die Amy Stone .....maar ja wij waren zo druk bezig ....
Amy Stone is nooit in de 2Be club geweest. Ze heeft 1 keer een gb in de Omega Club gedaan…Als ik even mag dubbelposten: ze was zondag in 2BE club en ik heb me met haar wel weten te amuseren. Haar foto's zijn echt. Die van Amy Stone, daar heb ik mijn vragen bij. Iemand geweest vandaag?
Lees een keer goed. Die reactie was op Dorisday die om ervaring met Leatitia vroeg. Leatitia was wel degelijk in 2BE. Heb ik hierboven al verduidelijkt.Amy Stone is nooit in de 2Be club geweest. Ze heeft 1 keer een gb in de Omega Club gedaan…
Ze organiseert haar gb zelf in Antwerpen Zuid… dus geen fake berichten posten als je niet weet wie ze is…
Vrijdag volgende mail gehad. Had hem nu pas opgemerkt doordat hij in mijn spam terecht gekomen was
Bekendmaking
Beste vrienden,
wij stoppen met onmiddellijke ingang de samenwerking met de gangbang-organisator Amy Stone.
Onze service en duidelijkheid, cq. info over de party was niet verenigbaar met onze clubregels.
We hadden het anders gewild, maar de veiligheid en duidelijkheid naar onze klanten is ons heilig.
Mvg,
Rikki