Recensie Amy, Utrecht 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Net een heerlijke date gehad. Gezellige vriendelijke Nederlandse dame met Asian looks. Vorige week was ik er ook. Door een blessure liep dat niet zo als de planning was... ze beloofde t goed te maken..: vaak komen dames hun afspraken niet na. ( lees ik wel eens) Amy wel, Neemt de tijd, vriendelijke babbel, heerlijk mooi lichaam, mooi koppie. Super strak!! Zelden mee gemaakt dat t zo strak voelt bij de ingang naar heaven.
Douchen voor en na de daad. Als je haar met respect behandeld kan je heerlijk je gang gaan: Ze kan wel tegen een stootje.
Herhalingsgevaar zeker. Ik ben benieuwd waar ze allemaal nog meer van houdt. Ze doet onschuldig maar heeft denk ik meer ervaring dan ze doet voorkomen. Geen probleem voor mij 😉
 
Ze staat weer online

Maar het valt me wel op dat er maar één positieve ervaring is, en dat is twee weken geleden. Verder is haar vriend/pooier veel aan het woord..
Eerst maar eens opheldering waar die beste man zich mee bemoeit en wat zijn rol hier in is wat mij betreft
 
Ze staat weer online

Maar het valt me wel op dat er maar één positieve ervaring is, en dat is twee weken geleden. Verder is haar vriend/pooier veel aan het woord..
Eerst maar eens opheldering waar die beste man zich mee bemoeit en wat zijn rol hier in is wat mij betreft
Ja dat was ik,voor mij positief. Ik had ook niet t idee dat er een kerel in t complot zit. Ze had wel een vriendje die op de hoogte is van haar hobby. Ik had ook niet t idee dat ze gedwongen of gestuurd werd. Ze was relaxed en keek niet op de klok.. maar goed mss hebben anderen hier een ander beeld
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan