WHEM Nadia Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zou vandaag met Nadia of Chiara afspreken. Aanvankelijk leek het contact goed te lopen, we hadden een plek voor een buiten date afgesproken. Een half uur van te voren nog bevestiging van haar gekregen dat ze er zou zijn. Nou goed, ze was er niet. Op Appjes werd ook niet meer gereageerd. Uiteindelijk twee uur heen moeten rijden en twee uur terug. Ook geen uitleg of wat dan ook. Helaas komt dit al te vaak voor met dames die online adverteren en vind ik het bijzonder respectloos en onprofessioneel.
 
Ik herken het bovenstaande verhaal wel.
Advertentie ziet er leuk ook,met spontane tekst die uitnodigt om op in te gaan.

Dame reageert heel warrig, wordt niet concreet en je krijgt wel een "sorry" als je dit aangeeft, maar antwoord op je vragen krijg je niet, laat staan iets in de buurt van een afspraak. Komt over alsof ze gebruikt.
Haar pooier hier reageert ook niet meer, slecht gevoel bij, hoop dat de dame weet wat ze doet en oke is.
 
Ik heb een paar maanden geleden met haar afgesproken in een hotel en sindsdien een paar keer een afspraak gehad.
App verkeer ging toen prima en ze was precies op tijd.
We hebben een heerlijke date gehad en ze doet lekker actief mee.
Verschillende standjes. teder en hardere sex allemaal prima.

De keer daarna was het een beetje chaotisch om af te spreken en heb ik de date over laten gaan omdat ik niet een hotel wilde boeken en dan alleen op de kamer blijven zitten zonder date.

We hebben nu een keer of 4 afgesproken. Normaal zou ik een dame geen tweede kans geven,... maar ze heeft een heerlijk lijf en echt lekker strak kutje.
Ze is makkelijk en vriendelijk om mee te praten en het is net alsof je met je vriendin op bed beland.

Ik begrijp beide kanten van de reviews hier. Het is bijzonder irritant als een afspraak niet door gaat.
En zo chaotisch soms is niet leuk,... maar als het tot een date komt is het echt geweldig.

Ik hoop binnenkort weer met haar af te spreken, wellicht dat ze binnenkort kan ontvangen (dat scheelt weer hotel kosten).
 
Bedankt Hansvh.
Het lijkt erop dat begin van dit jaar dus prima ging maar dat het nu niet meer zo is.
Jammer dat ze wel de advertentie erop laat met die wervelende teksten, want ze zit duidelijk niet op nieuwe klanten te wachten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan