WHEM Nadia, Vianen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar een mail gestuurd. Kreeg antwoord met de vraag om via WhatsApp verder te communiceren. Daarop gereageerd met mijn nummer. Enkele uren later kreeg ik een app met prijslijst voor cocaïne en ander ongewenst spul. Kan absoluut toeval zijn, maar ik ben nogal sceptisch en wantrouwend in dit wereldje. Het nummer direct geblokkeerd.

Dat was afgelopen zaterdagavond. Geen verder contact meer verwacht, maar gisterenavond toch een app van Nadia. Ik heb daar op gereageerd en mijn twijfels uitgesproken. Nu afwachten of en wat daar op terugkomt.

staat al heel lang op mijn 'to-do'-list, maar het is er nog niet van gekomen.
Zou interessant zijn als jij er ook eens een mail aan waagt om te zien wat er gebeurt. Krijg jij geen prijslijst toegestuurd, dan ben ik Nadia een excuus schuldig.
 
Inmiddels een reactie van Nadia n.a.v. mijn reactie aan haar op WhatsApp. Enigszins voorspelbaar, want ze toont geen enkel begrip en maakt allerlei ongefundeerde verwijten. Uiteraard wordt ik direct, zonder mogelijkheid op weerwoord geblokkeerd.

Het kan goed zijn dat ik ten onrechte het eerste contact met haar het geassocieerd met de ongewenste prijslijst. Alleen jammer dat er zo op wordt gereageerd. Maar dat schijnt er bij te horen in dit wereldje.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan