Recensie Amy, Wommelgem 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sponge Bob

Stamgast
377
29/06/23
221
12
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/amy-is-vandaag-beschikbaar-voor-bare-dates-best-anal.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Helaas. Alweer een slechte ervaring.

Heel drukke steenweg waar zij ontvangt. Bij het betreden van haar ontvangstruimte kreeg ik al een soort claustrofobie gezien het pikdonker was. Ik had amper zicht op de persoon en gaf aan dat ik geen klik voelde en wil omkeren. Ze beloofde mij dat ik een schitterende tijd zou meemaken. Ik had trouwens gereserveerd voor anaal, mijn ontmaagding op dit gebied.

Mijn vlees was te zwak.
Ik bleef, maar enkel voor een half uur.

Na de douche ontvangen op het bed met minimale strelingen. Haar beloofde tongkussen gaf ze met geperste lippen.

Alles behalve wat ik verwacht van een GFE ervaring. En seks zonder tongzoenen is geen seks voor mij.

Was het nu anaal vraag ik me?
Ik voelde alleszins geen verschil met gewone seks. En het gaatje kon ik al zeker niet zien 🥺

Eindresultaat: echt geen prettige ervaring.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/amy-is-vandaag-beschikbaar-voor-bare-dates-best-anal.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben vandaag ook even binnen gewipt. Chaotische drukke dame 😝

Had zelf eigenlijk geboekt voor een uur, maar dat was ze vergeten denk ik. Ze zei meteen 30 minuten toch? Gezien haar lijfje wist ik al dat ik mijn kruit snel zou verschieten……. dus 30 minuten was genoeg.

Allereerst de daad.
Pijpen doet ze vol overgave met veel spuug en diep. Heerlijk! Een paar standjes gedaan (ze doet lekker actief mee) en afgesloten met doggy. Mijn pudding lekker diep in haar gespoten. Daarna ff douchen.

Voor en na nog even met elkaar gesproken, maar achterste van haar tong laat ze niet zien. Ze schrok wel van mijn woonplaats "als we elkaar tegen komen buiten, dan ken ik je niet en jij mij niet" zei ze snel.

Voor een snelle trek zeer zeker de moeite waard, je merkt namelijk dat ze zoveel mogelijk klanten er op een dag wil door jagen. Des al niet te min zal ik zeker vaker langs gaan voor de snelle trek.

Denk opzich dat ze het bij een gangbang ook wel goed zou doen. Gewoon het typetje ervoor.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan