Recensie An-Sophie, Rumbeke 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jamesbond

Wandelaar
87
21/06/22
102
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
RL
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Wegens het niet antwoorden van mijn vaste madam, een nieuw avontuur geprobeerd.
An-Sophie, nieuwe naam maar toch al een eindje bezig, parttime weliswaar. Ze ontvangt in haar mooi appartement, leuke slaapkamer.
Na een spontane en hartelijke begroeting viel me vooral haar ogen op, prachtige bruine kijkers. Eenmaal op bed was het tongzoenen top, krijg je sowieso een gfe van. Na een tijdje haar lichaam verkent, mollig dat wel, niet direct mijn cup of tea maar haar jeugdigheid en optimisme deed me dat deeltje rap vergeten.
Terwijl ze me bare pijpte ( zacht en niet ondiep), ze heeft een tongpiercing😉, haar lekker gebeft en gevingerd tot ze toch wel goed nat stond. Dan terug zalig getongzoend en kort ( maar niet te kort) maar krachtig in missionarisstand tot een zalig orgasme gekomen. Nadien nog gekeuveld over haar berichtjes dat ze overlaat aan een operator, die checkt nummers van fakers en ander gespuis., wist niet dat bestond, is wel positief voor de dames.
Conclusie, ze ziet me nog terug, al vind ik de prijs iets aan de hoge kant…
 
Veel aan deze recensie klopt er niet of het profiel is niet juist.
Zo zou ze 1m70 zijn en maar 67 kg wegen...mollig???
Staat in haar profiel dat ze groene ogen heeft en hier lees ik bruine ogen...
Lijkt mij toch al iets verdacht..
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze topper enkele weken geleden bezocht in Roeselare. Ze ontvangt in een net appartement in Roeselare. Is een hele lieve dame met de nodige humor. Ik kreeg een echte GFE met romantische kaarsjes en muziek op de achtergrond :)

ze pijpte me echt goed en om bij mij de gemoederen wat te bedaren heb ik haar verder uitgekleed en gebeft tot we klaar waren voor de volgende stap. Vlot een condoom erop (waarbij ze wegens scherpe nagels mijn hulp inriep) en overgegaan tot een aantal standjes (zij van boven, missionaris en enkele varianten van doggy. Wegens een klein (normale size maar mijn junior is aan de brede kant) condoom lukte klaarkomen niet onmiddellijk en heeft ze me afgetrokken tot ik stevig klaarkwam.

Superlieve meid en ik hoop dat ze binnenkort haar advertentie nog eens online zet want zoals de eerdere poster aangaf doet ze dit maar parttime.
 
Deze topper enkele weken geleden bezocht in Roeselare. Ze ontvangt in een net appartement in Roeselare. Is een hele lieve dame met de nodige humor. Ik kreeg een echte GFE met romantische kaarsjes en muziek op de achtergrond :)

ze pijpte me echt goed en om bij mij de gemoederen wat te bedaren heb ik haar verder uitgekleed en gebeft tot we klaar waren voor de volgende stap. Vlot een condoom erop (waarbij ze wegens scherpe nagels mijn hulp inriep) en overgegaan tot een aantal standjes (zij van boven, missionaris en enkele varianten van doggy. Wegens een klein (normale size maar mijn junior is aan de brede kant) condoom lukte klaarkomen niet onmiddellijk en heeft ze me afgetrokken tot ik stevig klaarkwam.

Superlieve meid en ik hoop dat ze binnenkort haar advertentie nog eens online zet want zoals de eerdere poster aangaf doet ze dit maar parttime.
Blijkbaar nu in knokke heist klopt dit
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan