Recensie Anaïs, Puurs 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
via whatsapp makkelijk een afspraak kunnen maken
eens in de straat geeft ze de huisnummer door en kan je vlot parkeren bij haar op de oprit
pijpt zeer lekker maar voor de rest is ze niet direct mijn type
 
Ik zou Anaïs wel eens een bezoekje willen brengen, maar aangezien ik nogal wat mensen ken in Puurs, had ik toch graag geweten (eventueel via PB) in welke buurt (exact adres is niet nodig) ze ontvangt.
 
klopt helemaal, gewoon je ogen dicht doen, pijpen kan ze ongelooflijk goed. Niet de allermooiste maar wel een echte pijpgodin. Geen gedoe met tissues of doekjes, ze slikt alles in en likt je helemaal proper. Echt wel een topper voor 100 euro. Ooit vertelde ze me (weet niet of het waar is) dat ze vroeger in een bar werkte en altijd onder de tafel mannen pijpte. Vraag haar ook eens naar haar poppencollectie. Je weet niet wat je ziet.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/anais-49-52.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren eindelijk is langsgeweest bij Anais. Ze stond al langer op mijn lijst maar vermits ik aan de andere kant van Antwerpen woon, zag ik het niet altijd zitten om eventjes naar haar te gaan. Moest gisteren naar Brussel en dan moet je voorbij haar woonplaats dus maar een afspraak gemaakt. Ging niet echt vlot, maandag gebeld, moest dan gisteren terug bellen om te horen dat ze vrij was, en moest dan nog is bellen wanneer ik in de straat was om de huisnummer te krijgen. Moet zeggen dat ze wel in een mooi huis woont. De recensies hier waren ook verschillend dus wist niet goed wat te verwachten. Heb uiteindelijk beslist om enkel voor het pijpen te gaan als eerste kennismaking. Bij binnenkomst kleine kus op de wang en dan direct de trap op waar er een grote pop u aanstaart, best wel creepy, op de kamer eerst wat verfrist. Toen ze haar kleren uitdeed dacht ik, dit komt niet goed, ik ga nooit paraat staan. Ze is zeker 20 kg zwaarder en 15 jaar ouder dan op haar foto's, op haar profiel zegt ze dat ze 51 jaar is maar doe daar maar minstens 10 jaar bij. Hare buik hangt ook zwaar over. Na dat ze eerst wat gebabbeld heeft, ze is echt een taterwater, is ze me beginnen pijpen en zweeg ze. dat doet ze wel uitstekend wan tegen alle verwachting kwam ik toch in stelling. Heb dan gevraagd of ze even wou stoppen en ik haar mocht beffen en vingeren, was geen probleem, maar moest wel voorzichtig zijn want ze is daar extreem gevoelig. Haar wat gelikt en wou mijn vinger er in gaan, maar constant zei ze nee, te gevoelig of te diep, uiteindelijk is ze dan wel fake klaargekomen, ik was ondertussen terug naar af. Ze heeft me dan terug gepijpt en binnen de kortste keren stond ik in stelling en mocht alles in haar mond spuiten. Al bij al zal het bij deze ene keer blijven denk. Ze is vriendelijk en sympathiek, maar niet echt knap, ze kijkt wel niet op de klok, ik ben er uiteindelijk bijna 45 minuten geweest, babbel vooraf babbel achteraf, om toch maar voor 30 minuten te betalen. Als ik gewilt had, was ik er meer dan een uur geweest. Nog 1 ding over die pop op de trap, dat is niet haar enige, je komt ze overal tegen. Is precies een huis uit een Amerikaanse C film. 😁
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan