WHEM Ana Amsterdam (Rotterdam)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is ook te mooi om waar te zijn. Ben er vorige week naar toe gegaan.
"Een kut trekt harder dan 10 paarden"
Dat blijkt wel weer want ondanks dat het daar een zoete inval is van zwarte mannen in gangsterrapkleding ben ik toch naar boven gegaan.
In het portiek komt de roti-lucht je al tegemoet.
Mevrouw deed open en stond achter de deur. Ik wierp een blik naar binnen en zag twee mannen in eerder genoemde kledij en ik bekeek snel mevrouw van top tot teen en kwam tot de conclusie dat zij niet de vrouw van de foto's is.
Direct rechtsomkeert gemaakt want binnen zag het eruit als een crackpand waar je waarschijnlijk op een goor bed komt te liggen in de troep van je voorganger maar waar wel lekker gegeten kan worden.
Bij het verlaten van de flat werd ik nog in het Antilliaans uitgescholden door, jawel, twee nieuwe rappers in de dop en heb er maar niet op gereageerd.
Heren, ik raad deze dame niet aan.
 
Het is ook te mooi om waar te zijn. Ben er vorige week naar toe gegaan.
"Een kut trekt harder dan 10 paarden"
Dat blijkt wel weer want ondanks dat het daar een zoete inval is van zwarte mannen in gangsterrapkleding ben ik toch naar boven gegaan.
In het portiek komt de roti-lucht je al tegemoet.
Mevrouw deed open en stond achter de deur. Ik wierp een blik naar binnen en zag twee mannen in eerder genoemde kledij en ik bekeek snel mevrouw van top tot teen en kwam tot de conclusie dat zij niet de vrouw van de foto's is.
Direct rechtsomkeert gemaakt want binnen zag het eruit als een crackpand waar je waarschijnlijk op een goor bed komt te liggen in de troep van je voorganger maar waar wel lekker gegeten kan worden.
Bij het verlaten van de flat werd ik nog in het Antilliaans uitgescholden door, jawel, twee nieuwe rappers in de dop en heb er maar niet op gereageerd.
Heren, ik raad deze dame niet aan.
Een vrouw die adverteert zonder de mogelijkheid intiem moet je never nooit bezoeken. Beloofd niets goeds.
 
Deze dame adverteerde ook als Pocahontas. Ontving toen in de buurt van Overschie geloof ik. Inderdaad in een vieze portiekflat. Heb gelukkig geen andere mensen gezien en ze bood toen wel intiem aan en pmc, zonder was niet mogelijk geloof ik. Het was toen wel de dame van de foto. Vond haar wel knap (niet zo knap als ik had gehoopt) maar daar was zo'n beetje wel alles mee gezegd
 
Het is ook te mooi om waar te zijn. Ben er vorige week naar toe gegaan.
"Een kut trekt harder dan 10 paarden"
Dat blijkt wel weer want ondanks dat het daar een zoete inval is van zwarte mannen in gangsterrapkleding ben ik toch naar boven gegaan.
In het portiek komt de roti-lucht je al tegemoet.
Mevrouw deed open en stond achter de deur. Ik wierp een blik naar binnen en zag twee mannen in eerder genoemde kledij en ik bekeek snel mevrouw van top tot teen en kwam tot de conclusie dat zij niet de vrouw van de foto's is.
Direct rechtsomkeert gemaakt want binnen zag het eruit als een crackpand waar je waarschijnlijk op een goor bed komt te liggen in de troep van je voorganger maar waar wel lekker gegeten kan worden.
Bij het verlaten van de flat werd ik nog in het Antilliaans uitgescholden door, jawel, twee nieuwe rappers in de dop en heb er maar niet op gereageerd.
Heren, ik raad deze dame niet aan.
Ik geloof niet dat je dan bij deze dame geweest bent want zij is wel degelijk de dame van de foto's. Buurt is inderdaad niet heel best maar ik heb geen vreemde personen gezien tijdens mijn bezoek.
 
Nog even de proef op de som genomen en nog een keer langs geweest. Ze is een paar kilootjes zwaarder dan de foto's doen vermoeden maar de foto´s zijn echt. Verder een leuke lieve meid en ze doet wel degelijk intiem. Voor 50 euro 30 minuten met pzc en nmc. Ik hoorde wel wat geluid van een manspersoon maar dat lijkt me verder logisch vwb de veiligheid van de dame. Normaal gesproken krijg je daar niet mee te maken verder. Ook geen rare luchtjes oid, wel wat wierook maar zeker niet storend.
 
Ja, voordat ik dit hier gelezen had dus.
Want ze ziet er mooi uit maar dat heb je alles ook mee gezegd.
Er waren inderdaad anderen in het appartement aanwezig, maar heb ze niet gezien. Wel m'n voorganger en degene na mij (!). Ofwel, de mannen kwamen inderdaad met bosjes op haar af.
Had voor een vluggertje gekozen want eerst maar eens de kat uit de boom kijken.
Nou dat was dus inderdaad een quicky. Na vijf minuten begon ze al dat ik moest opschieten. Bij een privéhuis houdt een vluggertje toch minstens 15-20 minuten in. Bij thuisontvangst moet je het maar afwachten..
 
Dat vind ik best slecht, dat je de voorgaande en volgende klant ziet. Heb ook wel eens meegemaakt dat er werd aangebeld en werd open gedaan terwijl ik nog binnen was. Had toen echt geen zin om iemand tegen te komen dus ben ik snel naar boven gegaan met de trap
 
heb haar vandaag bezocht en de fotos zijn niet van haar mischien van 15 jaar geleden maar ja
behalve dat is ze niet heel compliant maar pijpen doet ze oke en neuken is ze passief
herhalingsgevaar voor mij niet zo groot maar mischien is ze wel wat voor anderen
 
Er blijken hier toch een aantal mensen te zijn met goede ervaringen, waarom schrijven jullie geen recensie????
Ook al zou het een kutervaring zijn.
Alleen recensies van meerdere mensen geven een betrouwbaar beeld van een dame, daar kijken jullie toch zelf ook eerst naar???? Dus hou op met die one-liners en schrijf een recensie.
 
Er blijken hier toch een aantal mensen te zijn met goede ervaringen, waarom schrijven jullie geen recensie????
Ook al zou het een kutervaring zijn.
Alleen recensies van meerdere mensen geven een betrouwbaar beeld van een dame, daar kijken jullie toch zelf ook eerst naar???? Dus hou op met die one-liners en schrijf een recensie.
Ben er aantal weken geleden geweest
En alles viel tegen
De foto.s zijn bewerkt , ik zal hier niet meer terug komen
 
Nu in Amsterdam:
 
Het is wel de vrouw van de foto. Ana noemt ze zich en zij is diegene van de link hierboven. Ben bij haar geweest. In Amsterdam Zuidoost ergens waar heel veel bedrijven ook zijn. Wel een mooi appartement. Moeilijk parkeren. Daar alleen in parkeergarages met slagboom of op bedrijventerreinen waar je niet opkomt. De prijs is de prijs. Best laag 60 euro voor een half uur.

Ze is wel aardig. Kan ook redelijk Engels. Maar we hadden niet echt een klik. Ook zijn de foto's van een aantal kilo's geleden. Maar het is wel intiem met diverse standjes. Na het 3e standje ging ze wel zeggen dat dit het laatste standje was.

Al met al niet super maar ook niet heel slecht. Sexgedeelte een 6 en omdat ze wel aardig is afgerond naar 6,5

Maar omdat het geen echte superervaring was heb ik geen sterren uitgedeeld in een recensie. Gewoon P + N voor 60 euro half uur. Geen GFE. Voor een keer wel te doen. Locatie binnen is netjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan