WHEM Ana, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik wilde van de week met haar afspreken dus een berichtje gestuurd., Whatsappen lijkt ze zelf te doen. Ze stuurt op verzoek een foto van haarzelf (dat zag er goed uit al zegt dat nog niet zoveel uiteraard) en wil een selfie om de afspraak te bevestigen. Ze stuurt ook een standaard tekst met wat te verwachten en wat de extra's zijn + prijzen. Zo moet je daar vooraf douchen, dat is al een plus.
Gaf ook aan dat ze videocall doet als je op de plaats van bestemming bent (hotel net binnen de ring). Zag er allemaal legitiem uit alleen lukte het me helaas niet om tijd vrij te maken. Maar ik ga het zeker wel proberen binnenkort!
 
Ik ben vandaag een uurtje bij haar geweest. Het is een prachtig zeer petite meisje. Fotos kloppen.
Ik zal nog even recentie schrijven maar lang verhaal kort; heb een fijn uurtje gehad al is ze wel wat passief

Mee eens. Knap meisje en foto's kloppen, maar wel wat minder heup dan op de foto's lijkt.

Via app gaf ze aan te zoenen bij goede hygiëne, maar eenmaal aangekomen bleek ze behoorlijk verkouden. Beetje irritant, want zeg dat dan gelijk op die vraag...en als je er wat van zegt dan snapt ze Engels ineens nog minder goed. Maar goed, ze is wel lief en op zich was het een prima half uurtje. Echt geil was het echter niet en ze is inderdaad behoorlijk passief.

Haar Engels is minimaal, dus dat is ook een minpuntje. Ik kom er niet om hele gesprekken te voeren, maar wel jammer als er weinig communicatie mogelijk is.
 
Lekker hoor ik ga deze ook is binnenkort bezoeken. Vraagt ze extra voor pzc? En doet ze ook aan deepthroat?

Dat is -bij goede hygiëne- inbegrepen. Deepthroat zit denk ik niet in het pakket, zoals ik al schreef is het niet echt een heel enthousiaste sekspartner. Vrij kalm en passief. Niet likken aan de ballen, geen vinger in de poes en een beetje plichtmatig. Het was prima en geen weggegooid geld, maar een aanrader is het ook niet.
 
Soms twijfel ik echt aan het nut van reviews bekijken als het toch geen voordeel oplevert.

Letterlijk 2 mensen zeggen hier dat de foto's kloppen terwijl het een compleet andere vrouw is op de foto's. (Gooi er maar eens een reverse image search tegenaan).
De foto's laten een modelachtig lichaam zien van een Slavische meid, terwijl het in werkelijkheid een kleine Roemeen is. Ze is inderdaad petite en niet lelijk, maar de verwachtingen zijn toch echt anders als je hier leest dat de foto's zouden kloppen.

Qua ervaring is het helemaal droevig. Typische Roemeense afwerkkwaliteit waarbij niks mag of kan. Ze begint al meteen met upsellen (+100 voor anaal) en de haast zit er in met verwijzingen naar de tijd terwijl je net 5 minuten binnen bent. Zoenen doet ze niet, ze is een week na de vorige review blijkbaar nog steeds verkouden terwijl daar niks van te merken is, een knuffel zit er niet in, beffen of enige tijd besteden aan niet proberen klaar te komen is ongewenst. Na 10 minuten wou ze al afronden, dus had ik er ook geen trek meer in na nee te horen op elke vraag. Zonder klaar te komen vertrokken met een lichtere portemonnee.
 
Soms twijfel ik echt aan het nut van reviews bekijken als het toch geen voordeel oplevert.

Letterlijk 2 mensen zeggen hier dat de foto's kloppen terwijl het een compleet andere vrouw is op de foto's. (Gooi er maar eens een reverse image search tegenaan).
De foto's laten een modelachtig lichaam zien van een Slavische meid, terwijl het in werkelijkheid een kleine Roemeen is. Ze is inderdaad petite en niet lelijk, maar de verwachtingen zijn toch echt anders als je hier leest dat de foto's zouden kloppen.

Qua ervaring is het helemaal droevig. Typische Roemeense afwerkkwaliteit waarbij niks mag of kan. Ze begint al meteen met upsellen (+100 voor anaal) en de haast zit er in met verwijzingen naar de tijd terwijl je net 5 minuten binnen bent. Zoenen doet ze niet, ze is een week na de vorige review blijkbaar nog steeds verkouden terwijl daar niks van te merken is, een knuffel zit er niet in, beffen of enige tijd besteden aan niet proberen klaar te komen is ongewenst. Na 10 minuten wou ze al afronden, dus had ik er ook geen trek meer in na nee te horen op elke vraag. Zonder klaar te komen vertrokken met een lichtere portemonnee.

Ik doelde ook op de foto die ze via whatsapp verstuurd had. Op de foto's op Kinky zie je geen gezicht, dus dat vind ik lastig - op Kinky lijkt het een lijf met iets meer rondingen.

Maar waarom ga je er toch heen als er twee mensen zeggen dat ze behoorlijk afstandelijk is en ik ook nog schreef dat ik het niet aan zou raden? Alleen omdat de foto's kloppen? ;)
 
Ik doelde ook op de foto die ze via whatsapp verstuurd had. Op de foto's op Kinky zie je geen gezicht, dus dat vind ik lastig - op Kinky lijkt het een lijf met iets meer rondingen.

Maar waarom ga je er toch heen als er twee mensen zeggen dat ze behoorlijk afstandelijk is en ik ook nog schreef dat ik het niet aan zou raden? Alleen omdat de foto's kloppen? ;)

Haha ja, omdat de meid van de foto's mijn type is. Als ze het echt zou zijn, zou het niet zo erg zijn om een beetje een afstandelijke/passieve meid te daten.
Helaas was dit zo een ervaring die ik vrijwel altijd heb bij Roemeense meiden en waarom ik er ook niet meer heenga.
 
Hallo medewandelaars,

Mijn bezoekje aan Ana was best prima. De foto's van Kinky zijn inderdaad zeer twijfelachtig. Haar gesproken Engels is gebrekkig i.t.t de Engelse Whats App berichten voor het maken van de afspraak (Booker tussen ?).
Wat wel klopt zijn de schoenen op haar Whats App profiel foto, die had ze namelijk aan toen ik binnenkwam.
De passiviteit opgemerkt door mijn voorgangers herken ik, maar dit is voor mij persoonlijk niet zo erg.
Mijn tong en zijn maatje de "blauwaderige yoghurtpomp" hebben het goed naar hun zin gehad.
Deze Roemeense is in februari weer terug.
schoen.GIF
 
Ik ben er geweest en herken het verhaal van BulletBill. De foto's zijn niet van haar en de werkelijkheid is veel minder aantrekkelijk. De services kun je ook niet goed noemen. Geen tongzoenen en beffen, kort pijpen met condoom. Ik mocht haar anaal nemen voor 50,- extra en dat was niet slecht.
 
@BulletBill & @Lucifer1

Het stomme is wel (en ik ben hier zelf ook schuldig aan) dat veel mannen, als ze toch eenmaal besloten hebben dat ze seks willen, dat het dan toch blijkbaar niet uitmaakt als je direct ziet dat het niet de vrouw van de foto's is. In plaats van dat al als misleiding te zien en rechtsomkeert te maken, geef je het toch een kans. En dat weten ze natuurlijk ook.
 
Het is zeker misleiding en die mag niet worden beloond. Meestaal ga ik ook weg maar deze keer ging ik voor anaal en dan maakt het uiterlijk niet zo veel uit (behalve het achterwerk). Ik ga niet weer bij haar.
 
Ik heb een recensie geschreven, weet niet hoe ik dit combineer met het draadje hier.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan