Recensie Ana/Anna D1 Achterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Milflovah

Wandelaar
Forumpionier
99
08/07/21
136
26
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanavond de stoute schoenen weer aangetrokken aangezien een paar "normale" meiden het lieten afweten.

Geil dat ik was maar richting de Achterdam gegaan.

Met mijn verse pas gedane kapsel wel redelijk bekijks en lachjes ontvangen, die ik normaal niet ontvang als ik wat langere haar en baard heb.

Enfin, ronde gelopen en zag wel wat leuke dames.. alleen ja er hangen altijd groepen schimmige kerels voor, dus die vermijd ik dan.

Uiteindelijk liep ik langs D1.

Ze is denk ik 160 lang, slank. Heeft een lip piercing schuin bij haar boven lip.

Ik vroeg aan haar of ze alleen blowjobs deed. Ze zei.. yes sure 50!.

Ik zei toen.. pzc? Keek ze me even lang aan, top tot teen en wachtte ze 5 seconden. Zei ze: "Ok yes! Come in
"

Ze stelde zich voor als Ana/Anna. Uitkleden en het feest mocht beginnen.

Tongzoenen gevolgd door kusjes in mijn nek en lichaam (waar ze eerst toestemming voor vroeg, wat ik erg netjes vind).

Toen begon ze mijn ballen te likken terwijl ze mij aftrok. Geil in mijn ogen kijken terwijl mijn paal in haar mond zat. Dit was niet bijzonder , maar wel erg lekker.

Ik was even bang dat ze NZC wilde doen, want ze ging toen staan en zei watch!.

Ze draaide zich om en lenig dat ze is, boog ze voorover, terwijl zij stond en ging mij pijpen en aftrekken met glijmiddel.

Zij moedigde mij aan om op haar billen te slaan en met haar kutje te spelen. Dit maakte mij nog wilder. Brutaal dat ik ben zei ik, can i lick your ass and pussy? Waarop ze zei: Yes yes, i am all yours!.

Ik haar afwisseld baffen en haar kutje likken terwijl ik gepijpt en afgetrokken werd. Zag dan hoe ze mijn pik tegen haar lippen sloeg en kreunde.

Na een tijdje zei ze, let me know when you cum.

Ze kan echt heerlijk aftrekken!.

Dus na een tijdje zei ik, turn around, i am going to cum soon. Ik dacht ik doe nog baldadig en vraag of ik over haar gezicht mocht spuiten maar dat mocht niet. A man can only try toch?.

liet haar op het randje van het bed zitten en doorpijpen en trekken. Ik nam het van haar over en zij drukte met haar handen haar A/B cupjes tegen elkaar, terwijl zij mij kusjes gaf op mijn borst/buik.

Ik spoot toen machtig veel sperma over haar borsten en tegen haar kin.

Ik zag dat mijn sperma op het bedrand en op de vloer zat. 🤣🤣.

Zij opfrissen en ik ook.

Kreeg nog een paar tongzoenen van haar en zij zette even mijn kleding goed want: "You look like you have been raped haha!"

Toffe vrouw wel en erg geil.

En dat allemaal voor deze prijs.

Nu kan ik voldaan gaan slapen.
 
Een aantal dagen geleden stond daar een petite dame die zei uit Milaan te komen en Simone te heten. Ze had wel wat overeenkomsten met de beschrijving van Ana boven. Gezien ik haar eerder met een andere dame elders in de straat had zien praten, had ik zo al het idee dat ze geen Italiaanse is.
 
De dame die vandaag in d1 stond, zo te lezen die van dit draadje, heb ik vorig jaar een keer bezocht onder de naam Simona. Ik dacht dat ik haar ook gerecenseerd had, maar kan dat niet terugvinden. Misschien heb ik het later teruggetrokken omdat ik niet zo heel erg van haar onder de indruk was, of me beperkt tot een paar zinnetjes onder algemeen. Indomen heeft toen nog geinformeerd om details omdat hij meende dat het een Simona was waar hij langer geleden vaker kwam, wat hij daarbij vertelde lijkt wel op de ervaring bovenaan in dit draadje.
Wellicht kan hij checken?
 
die ik jaren geleden neukte was simona/mima met haar had ik echt de geilste sex. ze ging later naar de ruysdelkade. anaal pzc tongen ze liet haar kont helenaal uitlikken. en likte mijn kont ook helemaal af. en dat voor 50 euro. ze stond vaak bij het pleintje maar dan binnen zeg maar voor steffi en sylvia der kant. ik praat echt wel over 12 jaar geleden ofzow
 
Dit is de hele slanke Roemeense dame, die nu op de kamer van Monica zit (en ligt).

Ik zag haar eind vorig jaar voor het eerst. Eind december 2022 zat ze op 19k1 en had toen een Ernie knuffel in de vensterbank staan. Wat @ghost005 zegt klopt. Hier hebben we het toen over gehad.

Denk dat er elders ook wel een draadje is van haar, anders is het in Alkmaar Algemeen besproken (meerdere keren al). In Juni zat ze ook al op de kamer van Monica.

Ze is erg slank, skinny zeg maar. PZC schijnt ze selectief aan te bieden.
 

Zie hier, volgens mij is dit haar. Maar er is op verschillende plekken over haar geschreven op dit forum, sinds eind vorige jaar.

Morena, Simona, Anna...

Anna hebben we al zoveel, Morena vind ik het leukste.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan