WHEM Ana/Bella, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja ik. Paar jaar geleden geweest. Heerlijke dikke siliconen. Vol tongzoenen. Pzc. 1e keer was geweldig. 2e keer al een stukje minder. Spreekt geen woord engels. Gaat tegenwoordig misschien iets beter
 
Omdat het de 1e keer niet kon halen. 1e keer was gewoon super. 2e keer had ze dr wat minder zin in. Misschien ook moe. Voor een keer is lekker hoor. Zeker als je houd van dikke siliconen
 
Ik heb haar vorig jaar in November bezocht.

Toen ontving ze in een bekend hotel in Amsterdam-Zuid.

Het is echt de dame van de foto's. Ze zit wel onder de silicoon, haar borsten zijn enorm groot, zwaar, hard en silliconen. Ook haar billen hebben wel wat hulp gehad.

Het ziet er fantastisch uit maar voor mij maar 1 keer. Ik had geen klik met de dame en ik hou meer van natuurlijke vormen.

Neuken met haar was wel lekker en ze liet ook anaal toe.

Laat maar weten als je vragen hebt.
 
Laatst bewerkt:
Zijn die foto's recent? Ik denk dat ik binnenkort maar weer eens op pad ga. Als ik haar zo zie zitten met die grote strakke reet en arrogante koppie van der, dan kan ik niet wachten om haar diep in der kont te neuken terwijl ik aan haren trek. Lekker hoor.
 
Zijn die foto's recent? Ik denk dat ik binnenkort maar weer eens op pad ga. Als ik haar zo zie zitten met die grote strakke reet en arrogante koppie van der, dan kan ik niet wachten om haar diep in der kont te neuken terwijl ik aan haren trek. Lekker hoor.
Ze ziet er lekker hoerig uit ik wil haar anaal doggy pakken. Heb net van een mede wandelaar vernomen dat ze dat toelaat en diep ook.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan