Recensie Ana, Delft (vh Den Bosch) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jantje1

Newbie
11
07/06/23
5
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2595879-ana
Vanmiddag deze geweldige dame bezocht ze is nog mooier als op de foto's ze geeft een heerlijke massage waar je je eigen helemaal in kan ontspannen ze is geen klok kijken heb vanmiddag een geweldige tijd gehad herhaling is zeker niet uitgesloten

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2595879-ana
Totale kosten (in euro)
200
In november bij Ana geweest in Delft. Staat dat ze Engels spreekt maar ze spreekt alleen spaans. Gelukkig bleek de rest niet gelogen.

Tz staat niet in naar profiel en doet ze niet aan, en toch heb ik wel een gfe ervaring gehad. Ze is vrolijk, warm en gezellig. Je krijgt veel kusjes over je lichaan en net als de vorige recensent ook een massage met teasen.

Maar we beginnen bij het begin, een lekker muziekje, de dame zingt lekker zachtjes mee en het dansje waar ze met haar werkelijk prachtige kont tegen je slappen vriend aanrijdt en die al snel op volle sterkte kwam. Vind haar in het echt jonger dan op de fotos, mooi lichaam , lief gezichtje en wat ik al schreef een werkelijk prachtige kont. Borsten naturel zoals ik het liefst heb. We hebben elkaar heerlijk verwend, en ik heb een van de beste reversed cowgirl gehad waar ze haar kant ook nog eens zijwaarts, in de rondte en twerkend mijn paal bewerkte. Heb het in doggy afgemaakt met het prachtige uitzicht en we hebben met de vertaler nog een tijdje gebabbeld. Geen klokkijkster. Als ze tz had gedaan en we makkelijker in engels hadden gecommuniceerd was het 5 sterren geweest… toch een gfe ervaren zonder dit. Ze heeft me ook verteld wat ze lekker vind, dus misschien wel ik dat toch wel meemaken de volgende keer.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan