Recensie Ana, Gent, Pieter Vanderdoncktdoorgang 1L 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja maar ze ging nog tot dan blijven had ze verteld, ik vroeg haar wanneer ze verlof zou nemen omdat ik weet dat ze nog niet zolang geleden al verlof had genomen en ik was er zaterdag 2 weken geleden en ze vertelde me dat ze nog 1 week zou werken en ze dan opnieuw op vakantie was, ale vakantie, negen op de 10 is ze terug naar Albanie, meerdere hebben heimwee en kunnen maar paar weken blijven. Ze missen echt wel hun familie hoor. Hier en daar zit er één tussen die non stop lange tijd blijft maar de meeste keren na paar weken terug naar hun land. Om dan opnieuw paar weken hier te blijven. Vanessa is idem, zit momenteel nu ook in Roemenië.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Lichaamsbouw
Normaal
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na al de goeie reacties gisteren besloten om eens bij Anna binnen te gaan.
Rond 22 uur toegekomen in onze favoriete buurt.
Voor de rest weinig ramen bezet in de Vanderdoncktdoorgang.
Ramen in de Schepenenvijverstraat waren dan weer wel goed gevuld.

Mijn wandeling duurde niet lang, aangezien ik al van plan was om bij Anna binnen te gaan.
Anna droeg een zwarte body en heeft echt wel het figuur waar ik voor val bij vrouwen.
Het is een naturel meisje met rondingen op de juiste plaatsen.
Anna is een knappe verschijning en eigenlijk volledig mijn type.

Ik werd direct lief begroet bij het binnen komen.
Eens binnen rustig uitgekleed en ondertussen elkaar wat vragen gesteld.
Anna start met wat zachte strelingen waarbij ze toch al wat begint te teasen.


Pijpen was vrij zacht, maar echt wel dik in orde. Ik heb ze moeten tegen houden of mijn kruid was al verschoten.

Intiem gedeelte voor missionaris gekozen en geëindigd in doggy.
Jammer dat de kamer niet voorzien was van spiegels.


Achteraf ons allebei nog even opgefrist.
Ik mocht ruimde tijd nemen om mij terug aan te kleden en ondertussen nog wat gebabbeld.
Niks van tijdsdruk te merken en achteraf zei ze nog dat ze mijn "vibe" leuk vindt.
Bij het buiten gaan nog een lange knuffel gekregen en Anna zei dat ze hoopte dat ik nog eens zou terug komen.

Ik ben zeker en vast van plan om nog eens terug te gaan.
Anna is hier nog de volledige zomervakantie en zal in september even terug gaan naar Roemenië.
Het perfecte meisje als je op zoek bent naar een GFE met zachte aanpak.

Ik ben zeer tevreden met de aanwezigheid van Anna in onze stad, het is echt een topper.
 
Gisterenavond bij Anna lang geweest.

Had hier eerder op het forum gelezen dat ze zou gestopt zou zijn, dit is dus niet waar!
Ze zit nog altijd in het overdekte deel van het glazen straatje, ze is enkel een raam naar rechts opgeschoven.

Anna vertelde wel dat haar werkschema wat is aangepast en dat ze slechts nog 3 avonden in de week werkzaam is in Gent (donderdag, vrijdag en zaterdag).

Hartelijke ontvangst, is echt een topper met een heerlijk figuur.
 
Ik heb haar vrijdag ook bezocht. Omdat ik al een review schreef ga ik dat niet opnieuw doen. Een betere service kan ik me niet inbeelden achter de ramen. Echt een fantastisch meisje.

Ze is inderdaad veranderd van raam, maar ik meen dat het 4L is en niet 2L.
 
Vorige week dinsdag nog gezien maar ze zou binnenkort op verlof gaan, ze staat wel al een tijdje aan de overkant op 2L

Ze was er nog steeds vanavond. Op nummer 4L.

Al een keer eerder bij haar geweest, mooie vrouw maar optreden niet goed of slecht, gewoon geen feeling, het gebeurt. Ze praatte niet veel, wat niet helpt.
 
Laatst bewerkt:
Ze was er nog steeds vanavond. Op nummer 4L.

Al een keer eerder bij haar geweest, mooie vrouw maar optreden niet goed of slecht, gewoon geen feeling, het gebeurt. Ze praatte niet veel, wat niet helpt.
Ze praat idd niet veel en voor mij mogen ze ook wat praatvaardiger zijn maar toch is deze dame verre van afstandelijk.
Zachte aanrakingen laat deze dame zeker toe en geen gehaast gedoe om je zo snel mogelijk buiten te werken.
 
Ben hier maar 2x bij geweest al iets meer dan een jaar terug in de nacht. Het is welvoegelijk die met dikke kont en haar op een paardenstaart, strak achteruit gespannen toch? Soms zat ze te praten met andere dames die bij haar achter het raam tonden..
 
Voor mijn verlof, 3 weken terug nog eens bij Anna geweest.
Bezetting was vrij mager, wou eens bij Antonia langs gaan maar heb haar niet gezien.

In het overdekte gedeelte dan Anna gezien, zag er weer zeer goed uit.
Ze herkende mij nog en heb direct een knuffel gekregen.

Service was weer dik in orde.
Absoluut geen klokkenkijkster en redelijk wat gebbbeld.

Ondertussen al drie keer bij Anna geweest en altijd al zeer tevreden naar buiten gestapt.

Is een van de toppers en mijn favorietjes van de nachtshift.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan