WHEM Ana Sexy Girl - Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marc Pugner

Wandelaar
27
09/03/23
23
4
Hoi,

Ik kwam deze advertentie tegen:
Maar een heel raar telefoonnummer, weet iemand hier hoe dat werkt?
En heeft iemand haar bezocht?

Groetjes,

Mark
 
Hoi,

Ik kwam deze advertentie tegen:
Maar een heel raar telefoonnummer, weet iemand hier hoe dat werkt?
En heeft iemand haar bezocht?

Groetjes,

Mark
Op basis hiervan gok ik dat ze fake is


097-nummers zijn een speciale categorie. Het zijn geen regiogebonden netnummers, maar een vervanging voor mobiele 06-nummers. Telefoonnummers beginnend met 097 worden ingezet voor "machine-to-machine"-diensten. Dit wil zeggen dat ze gebruikt worden voor apparaten die informatie verzamelen en automatisch doorzenden naar een ander apparaat. Hierbij kan je denken aan snoep- en frisdrankautomaten, slimme energiemeters, of mobiele reisinformatiesystemen. Ook tablets en laptops met mobiel internet maken er gebruik van. De 097-telefoonnummers zijn in het leven geroepen omdat de 06-nummers op dreigen te raken. Door het groeiend aantal apparaten dat internet gebruikt is er voor geautomatiseerde toepassingen de 097-nummers bedacht. Opvallend is dat deze nummers 12 cijfers hebben. De reden hiervoor is dat er dan meer telefoonnummers beschikbaar zijn. Omdat deze nummers vaak maar 1 keer geprogrammeerd hoeven te worden en de rest automatisch gaat, is het minder erg dat de langere nummers moeilijker te onthouden zijn
 
Tip: zoek op advertentienummer (in dit geval 7179153), dan had je dit gevonden:


Haar gegijzelde pagina (die met het 09-nummer) was net toch weer online (was even offline). Wanneer de echte pagina weer online is zal ik dat melden en de moderatoren vragen de eerdere waarschuwingen te verwijderen.

Ana verblijft overigens in Utrecht, niet in Eindhoven of ander locatie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan