Recensie Ana, Winterswijk 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
3
30/11/22
2
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/als-je-lief-bent_8357617
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Van alle publieke vrouwen die ik heb meegemaakt is zij toch wel de beste! Echt waar!

Omdat vandaag voor mij de eerste keer was dat ik er was ging het adres krijgen door naar een bekende plek in Winterswijk te gaan en haar daar vandaar te bellen voor het huisadres dat daar dichtbij was. Na het uitkleden en het afhandelen van de financiën vroeg ze me om op het bed te komen liggen waarna ik een pijpbeurt van haar kreeg. Daarna vroeg ik haar of ze op mijn gezicht wilde gaan zitten voor een uitgebreide befbeurt. Daar ging ze enthousiast op in en heb ik haar goed gebeft. Aan het gekreun te horen kwam ze na een tijdje klaar en toen ik haar er naar vroeg zei ze "ja". Vervolgens vroeg ik haar of ze op me wilde gaan zitten om te neuken. Ze ging in hurkhouding zitten. Erg geil! Daarna wilde ik nog missionaris. Dat kon! Als laatste heeft ze me eerst afgetrokken en toen ik het zelf overnam kriebelde ze mijn ballen. Ik kwam heerlijk klaar.

Kortom een zeer geslaagd bezoek. Prettige vrouw in de omgang. Herhalingsgevaar: 100%
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan