WHEM Anaabelle, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.533
02/07/21
4.230
47
Het stopt nooit he, die prijs-verhogingen?

Maar goed, daar krijg je wel een extra A in haar naam voor terug en haar appartementje is goed verwarmd met dure energie. ;)

Hou jullie vast:

250€ voor 30 minuten
300€ voor 45 minuten (dat is 50 meer voor de extra 15 min)
400€ voor 60 minuten (dat is 100 meer (?!?) voor de volgende extra 15 min)

Er moet ergens een boeker zijn die denkt dat geile mannen niet kunnen hoofdrekenen of die zelf zijn school niet heeft afgemaakt.

Belangrijker: Wie heeft er desondanks toch ervaring?

 
Ah, ik snap het al: Ze biedt ook bukkake, bdsm, plas-sex en rimmen aan.

Dus ze likt eerst je kont uit, daarna mag je haar vastbinden, over haar heen plassen en daarna mogen jullie allemaal ook even een cumdump over haar heen doen.
Nou, dan is 400 per uur opeens een prima prijs als we allemaal 20 inleggen.

En dan heb ik de aangeboden services fisting en scat nog even buiten beschouwing gelaten.

Ok, ik verwoord het een beetje te grof allemaal, maar zet het dan ook niet in het profiel bij de opties van deze dame.....wie bedondert wie nou?

- 400 is een belachelijke uur-prijs. Maar goed, dat mag.

- Verschil tussen 30 en 45 minuten 50 euro en verschil tussen 45 en 60 minuten 100 euro gaat gewoon nergens over. Maar mag ook.

- Al die services in je profiel aanvinken is raar. Maar mag ook.

Maar weet dan wel dat: Mannen die die fetishen hebben gaan je er voor benaderen (waarna er waarschijnlijk een block volgt), of weet de dame niet dat de boeker dit aanbiedt (vind ik altijd vreemd, want een dame zou toch wel 1x haar eigen profiel door google translate halen??).

Of dit alles behoort echt tot de mogelijkheden (waar ik overigens geen interesse in heb) maar dan toch zeker voor een meerprijs nog eens bovenop die 400 euro??

Sowieso: Bukkake aangevinkt. Hoe dan? We mogen toch niet met 10 man bij haar langs gaan? De kans dat dat inbegrepen is bij een bezoekje van 1 uur lijkt mij....1%.

Maar ik hoor erg graag een ervaring als het allemaal wel klopt.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan