Recensie Anabel, Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

RodeLoper

Newbie
4
08/12/22
6
2
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4084282-anabel
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Getriggerd door haar foto's een afspraak voor een half uurtje met haar gemaakt en ik kon direct bij haar terecht in een hotel nabij Sloterdijk.
In de auto verheugde ik mij er al op en op de tonen van Hans de Booij werd het:
"Kinky zei "Dit is Annabel"
Ze ontvangt nabij het station"...

Helaas bleek de voorpret leuker dan de date zelf, want dat was rampzalig slecht.

Bij het hotel aangekomen moest ik haar bellen en kwam ze mij ophalen, je hebt een pasje nodig om boven te komen.
Op haar etage waren de schoonmakers aan de gang en ze had een onderonsje met een Roemeense schoonmaker.

Op haar kamer gelijk afrekenen en vervolgens uitkleden en het bed op.
Ze is de dame van de foto's en heeft een prima figuurtje.
Zoenen stelde niet veel voor, toen ik vroeg of ze ook haar tong kon gebruiken heb ik ie 1 seconde gevoeld begon ze met pijpen.
Uiteraard wel nadat er zo'n prachtig hygiënisch doekje overheen ging. Pijpen deed ze aardig en toen ik vroeg of 69 kon ging dat niet van harte.
Er werd door haar in ieder geval duidelijk geïnstrueerd geen vingers te gebruiken.

Nadat ze een minuutje gepijpt had begon de ellende, ze wou gelijk al een condoom erom doen en het was me duidelijk dat ze mij het liefst binnen 5 minuten weer buiten de deur wou hebben. Nadat ik vroeg of ze nog even door wilde pijpen begon ze diep te zuchten en met haar ogen te rollen, verre van geil en niet bevorderlijk voor mijn geiligheid. Wat dat ook niet bevorderde was dat haar telefoon continue meldingen kreeg (het geluid stond aan) en ze een paar keer gebeld werd.

Uiteindelijk heb ik er na een paar standjes en heel veel diepe zuchten van haar er maar een eind aan gemaakt. Toen ik klaar kwam was ze snel van het bed en werden de hygiënedoekjes op mij gesmeten om het op te ruimen.

Al met al ben ik een kwartiertje binnen geweest

Voor mij is er 0,0 herhalingsgevaar en ik zou niemand aanraden om z'n geld aan haar uit te geven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan