WHEM Anabell, Amsterdam, Kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ed Nilson

Stamgast
Forumpionier
435
02/07/21
178
6

Beautiful Colombian Tattooed en dat klopt wel. Ik heb haar foto's eerder gezien, maanden geleden. Blijkbaar is ze nu weer terug. Of in ieder geval degene die achter de advertentie zit.

Hier kan ik verder geen ervaringen vinden. Wie heeft er al goed kennis gemaakt?

 
Laatst bewerkt:
Heb ik pre corona ooit eens bezocht.
Is de dame van de foto's, staat me verder weinig van bij. Slecht was het zeker niet maar ben nooit op herhaling geweest...
 

Beautiful Colombian Tattooed en dat klopt wel. Ik heb haar foto's eerder gezien, maanden geleden. Blijkbaar is ze nu weer terug. Of in ieder geval degene die achter de advertentie zit.

Hier kan ik verder geen ervaringen vinden. Wie heeft er al goed kennis gemaakt?



Dit is echt een topper onder het takje van de Colombianen, aardig wat verhalen over haar gehoord.

Nog nooit bij haar geweest maar zeker wel een aanrader als ik de mensen mocht geloven, levert net zulke goeie service als Angela etc.
 
Kijk...Of ze lekker is, dat is een kwestie van eigen smaak.

Ik geil nu eenmaal op knappe, kleine dametjes met .... tattoos. Nou..Anabell is er zo eentje!

Ik heb haar meermaals bezocht en 1x samen met Lilian/Kristy gehad...wat een spektakel was dat zeg. Wellicht is het de combi, dat omdat ik haar zo geil eruit vind zien, de afspraken altijd prima waren, maar ik werd er blij van.

Dat is overigens wel 1.5 jaar/2 jaar terug geweest hoor. Ben benieuwd of ze nog hetzelfde lichaam heeft!

Alleen zo klote, dat de meesten -zo ook Anabell- er 50 euro op hebben geklapt!
 
Ik heb haar meermaals bezocht en 1x samen met Lilian/Kristy gehad...wat een spektakel was dat zeg. Wellicht is het de combi, dat omdat ik haar zo geil eruit vind zien, de afspraken altijd prima waren, maar ik werd er blij van.
Zou ze dat nog steeds met Kristy doen? Want gossiemijnie, dat moet toch een feest zijn! En reteduur ook trouwens..
 
Niet zo veel moeite met de tattoos, a piece off art.
Vind haar siliconen tieten een grotere afknapper.
Maar ze maakt kennelijk veel goed met haar super service.
 
Heren, zojuist mijn geld weggegooid (gebeurt ook wel eens)

ik mag jullie mededelen dat bij begin van binnenkomst, in tegenstelling tot vooraf videocall en opwarmende whatsappfoto's voor onderweg, het een kille en emotieloze gewaarwording was.

Communiceren ging niet, ze sprak alleen Spaans, toch maar wat chitchat Engels geprobeerd maar zelfs 'de basis' verliep stroperig tot helemaal niet.

Douchen en op bed…
0,0 tongzoenen. Oraal alleen het puntje.
Intiem zeer passief.

ik voelde "het" niet, het kan zijn dat ze haar dag niet had ik dat ik zo'n ongelofelijke starre heer ben… nee jongens…. het gevoel wat wij allemaal kennen van de deur uitlopen met een big smile op het gezicht, was er vanochtend niet. Totaal niet.

Veder is de dame wel zeer correct en lacht vriendelijk iets kleiner dan verwacht maar inderdaad twee grote siliconen borsten en billen wat geboetseerd. ..maar daar kopen we niets voor.
 
Ai, dat klinkt niet best en 180 graden de andere kant op als de ervaring die ik met haar had zo'n 2 jaar terug. Hoef het dus niet persé nog eens te proberen, of in elk geval niet vandaag ?
 
Ik had ook een heel wat betere ervaring met haar. Oraal had ze zeker wel meer trek dan alleen het puntje. Blijkbaar is vandaag dan inderdaad niet haar dag. Haar nieuwe tattoos beter maar een andere keer aanschouwen dan.
 
Heren, zojuist mijn geld weggegooid (gebeurt ook wel eens)

ik mag jullie mededelen dat bij begin van binnenkomst, in tegenstelling tot vooraf videocall en opwarmende whatsappfoto's voor onderweg, het een kille en emotieloze gewaarwording was.

Communiceren ging niet, ze sprak alleen Spaans, toch maar wat chitchat Engels geprobeerd maar zelfs 'de basis' verliep stroperig tot helemaal niet.

Douchen en op bed…
0,0 tongzoenen. Oraal alleen het puntje.
Intiem zeer passief.

ik voelde "het" niet, het kan zijn dat ze haar dag niet had ik dat ik zo'n ongelofelijke starre heer ben… nee jongens…. het gevoel wat wij allemaal kennen van de deur uitlopen met een big smile op het gezicht, was er vanochtend niet. Totaal niet.

Veder is de dame wel zeer correct en lacht vriendelijk iets kleiner dan verwacht maar inderdaad twee grote siliconen borsten en billen wat geboetseerd. ..maar daar kopen we niets voor.
Was het wel de dame met de vele tattoos. Want ik had haar nummer in mijn whatsapp en ik zag een foto van een andere dame. Ik dacht eerlijk gezegd dat ze de stad weer uit was.
 
Ja, maar dit huidige nummer van haar gaat in ieder geval al mee sinds ergens de eerste helft van 2020. Zeker niet nieuw, wel wat weinig gebruikt in 2021.
 
Hier ook, tattoos in vol ornaat en een wit setje aan...ze heeft wel een nieuw nummer in gebruik ja.
Ja bij mij heeft ze ook een wit setje aan, maar als ik dan op haar profiel kijk lijkt het dat ze daar andere tattoos heeft. Hier zie ik alleen tattoos op haar benen en het lijkt dat die van de app anders zijn dan van haar profiel. Ik herken haar vooral van een foto van haar rug die helemaal volzit.

Dus ik dacht dat het een andere dame was die haar nummer had overgenomen toevallig met tattoos op haar benen. Maar ik heb het dan waarschijnlijk mis.

Ik was ook benieuwd naar Angie. Ook een vrouw met tattoos, Maar haar telefoonnummer is wel overgenomen door een ander.

PS nu ik beter heb gekeken zie ik inderdaad dat het Anabell is. Maar de ervaring van de laatste bezoeker was dus niet zo positief.

Ik twijfel nu. Aan de ene kant wil ik haar wel een keer meemaken.

Volgens mij zat ze vorige keer een tijdje samen met Angela in een appartement. Ze staan beide nog op mijn lijstje.
 
Laatst bewerkt:
Ze heeft in haar advertentie zelfs een foto die redelijk gelijk is aan haar whatsapp foto.

Die Angie werkte met een booker, vandaar dat het lijkt alsof het nummer is overgenomen. Anabell is 100% zelfstandig, dus dat nummer gaat echt niet zomaar naar een andere dame.
(Ik had die Angie ook op een Spaanse site gevonden, in Spanje is haar tarief de helft lager.)
 
Ze heeft in haar advertentie zelfs een foto die redelijk gelijk is aan haar whatsapp foto.

Die Angie werkte met een booker, vandaar dat het lijkt alsof het nummer is overgenomen. Anabell is 100% zelfstandig, dus dat nummer gaat echt niet zomaar naar een andere dame.
(Ik had die Angie ook op een Spaanse site gevonden, in Spanje is haar tarief de helft lager.)
Ja ik heb alle profielfoto's en die whatsapp foto nog een keer bekeken en ze is het inderdaad. Goed om te lezen dat ze 100% zelfstandig is. Denk dat Angela dit ook is. Dit in tegenstelling dan weer door de door jou genoemde Angie.
 
Dame intussen tijd 3 keer met tevredenheid bezocht, 2 keer in een hotel dichtgelegen bij een treinstation, en laatste keer rand amsterdam/ schiphol, prijzen was van 180 naar 200 gestegen.
Positief: dame heeft een verschrikkelijk mooi lichaam en een mooi gezicht.

en natuurlijk smaken verschillen, maar de tattoos over haar lichaam vind ik een enorme pluspunt voor mij.

verbeterpunten: dame kan enkel spaans en een gesprekje voeren kan je vergeten. Ze probeert het nog wel met google translate, maar de fun is ervan af.
Massage van haar na de eerste ronde stelt niet veel voor en de 2 e ronde begint vlak na de eerste ronde, waarbij je echt prestaties moet leveren voor de 2e keer orgasme.

herhalingsgevaar is zeker aanwezig, maar dat zal wel even duren als andere toppers aanwezig zijn.
 
Kijk...Of ze lekker is, dat is een kwestie van eigen smaak.

Ik geil nu eenmaal op knappe, kleine dametjes met .... tattoos. Nou..Anabell is er zo eentje!

Ik heb haar meermaals bezocht en 1x samen met Lilian/Kristy gehad...wat een spektakel was dat zeg. Wellicht is het de combi, dat omdat ik haar zo geil eruit vind zien, de afspraken altijd prima waren, maar ik werd er blij van.

Dat is overigens wel 1.5 jaar/2 jaar terug geweest hoor. Ben benieuwd of ze nog hetzelfde lichaam heeft!

Alleen zo klote, dat de meesten -zo ook Anabell- er 50 euro op hebben geklapt!
Vandaag beide dames gezien. Voor mij na x keer Kristy te hebben gezien (altijd super) nu samen met Anabell. Kan alleen maar zeggen dat ik zeer positief ben verrast ! Kost wat.... maar een prima ervaring. De combi is super. Note to myself--> werken aan conditie.
 
Iets meer dan een jaar geleden bezocht en nog steeds één van de prachtigste dames die ik ooit heb bezocht. Echt een latina Barbie! Heb wel echt de neiging om snel haar weer op te zoeken. Al is de prijs wel wat gestegen…
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan