Recensie Anabelle/Anabell, Amsterdam 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Doggyron

Wandelaar
28
12/11/21
13
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7990038-anabella
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij deze mooie kleine colombiaanse geweest.
Afspraak in hotel, gewoon met lift naar boven. Foto sturen als je boven bent en dan kamernummer.
Kwam binnen en daar was ze, klein met alle tatoos op haar lichaam.
Super mooi.
Leuk uurtje gehad. Eerst even douchen en toen op bed.
Pijpen zonder, en daarna in 69 haar heerlijk gebeft. Ze had ondertussen condoom gepakt en mij toen in reverse bereden.
Mocht verder vimgeren, mits rustig en daarna nog in missio en doggy naar einde. Was nog tijd over dus massage gehad en samen onder de douche.
Herhaling zeker mogelijk...omdanks de prijs.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2995411-anabell
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Lekker dama gisteren bezocht. foto's kloppen. Wel een vakvrouw maar wel genoten.
 
Tongzoenen doet ze niet echt, ik zie dat @Theone ook slechts 2 sterren geeft voor dit.

Maareh...30-35 jaar, dat klopt volgens mij niet 😏Detail, want zo te lezen heb je het prima naar je zin gehad.
 
30-35 jaar klopt wel sinds een paar maanden.

En ja, koeltjes en zich laten gaan... Ze is duidelijk geen Angela, maar koeltjes ook weer niet. Het zal misschien aan de klik liggen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2995411-anabell
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag anabell een app gestuurd en na een half uur kreeg ik antwoord.

Afspraak gemaakt en onderweg naar Amsterdam, bij aankomst dichtbij Sciene park even buiten moeten wachten en daarna mocht ik naar boven. Deur ging open en daarachter stond een kleine schattige latina met een dikke kont. Even douche en toen kon de pret beginnen, had specifiek gevraagd naar pzc en dat was mogelijk bij goede hygiëne. Ze begon met pijpen zonder condoom maar ging nadat die hard was over op pmc dat was jammer, maar ik moet toegeven dat ze erg goede pijpskills heeft want toen het condoom erover heen was begon ze met volle overgaven te pijpen. Hierna meerdere standjes doorgenomen en het condoom in doggy volgespoten. Kreeg een massage van haar en toen wou ze aan de tweede ronde beginnen, ik merkte ergens wel dat ze je toch wel weer snel de deur wil uitwerken maar goed 2e ronden een 69 gedaan en daarna weer geneukt.

Het is erg jammer dat ze eigenlijk alleen spaans spreekt en maar een paar woorden engels dus een gesprek voeren met haar was voor mij erg lastig. Bij hard stoten maak ze een handgebaar om rustiger aan te doen, het was verder wel heel geil om haar rug en reet te zien. Of ik terug ga ik denk het niet ik ben 45 minuten binnen geweest en heb €200 afgetikt (het was wel mijn eigen keus om na 45 minuten weg te gaan omdat er eigenlijk geen gesprek mee te voeren was) als je haar achterwerk/rug wil bewonder zou ik een half uurtje doen dat bespaard je tenminste wat euro's.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
wow, wow en wow wat is deze dame mooi. Wat een spetter. Super smalle taille en mooie billen. Misschien wel een van de mooiste dvp die ik heb gezien. Helaas, is haar uiterlijk ook de hoogte punt geweest van het bezoek.

Via wa afgesproken om pzc, vingeren en als ze me cute vond om te tzen.

Appartement was netjes. Kreeg een terughoudende tz. Beter iets dan niets dacht ik. Ze heeft me kort gepijpt met doekjes erbij. Zoog niet echt door. Wilde haar vingeren maar dat mocht niet.
Dan maar gelijk neuken. Schitterend uitzicht haar lichaam op mijn pik.

Verschillende standjes geneukt. Afentoe riep ze tranquilo. Tz deed ze halverwege niet meer. Was toch amper tong. Maar ik genoot van haar geil lichaam.

En nu komt het.. bij 35 min zei ze dat ik moest klaarkomen. en bij 40 min riep ze no mas. Haar humeur draaide 180 graden om. Mocht haar niet eens meer aanraken. ik denk wtf? uur is niet voorbij

Zij de vertaler pakken want ze spreekt geen woord Engels. You fucked me non-stop 40 mins. Ik op haar vertaler. I paid for 1 hour. if you want to stop give me back some of my money.
Zij weer: no money back. You pay for shower 2 sessions and massage not 1h sex. Ik zo we are still in our first session 😅.
Ze wilde me wel masseren maar ik betaal 200 euro om gemasseerd te worden😡.

Discussie voeren gaat mijn geiligheid ook weg dus ik zei ok no sex. maargoed knuffelen of aanraken mocht ook niet meer en een gesprek voeren lukt niet. Dan maar douchen en weg.

Gvd wilde eigenlijk ook maar voor 45 min betalen maar omdat ze mooi was en vroeg of ik voor een uur wilde blijven.

Voor mij was dit eenmalig vanwege de prijs, afstand en beleving.
Geen spijt van mijn bezoek maar wel spijt dat ik voor een uur heb betaald als ze toch niet 1 uur seks wilt geven. Blijkbaar gebeurd niet vaak dat ze zolang aan 1 stuk door wordt geneukt.

Het is een mooie meid maar hoogtepunt is niet gehaald. Frustrerend weer naar huis toe😂.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
BDSM spel
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ergens in de afgelopen maanden ook bij Anabell geweest, naar aanleiding van mn keuze-stress topic TOCH voor haar gekozen. Haar looks, man o man, haar looks. Ik kon het niet laten. Speciaal van te voren via WA aangevraagd of ze facesitting wilde doen, geen 69, niet likken. Gewoon wat dominatie en kink. Daarna afsluiten met neuken. Dat werd niet 100% begrepen, dus na toestemming wat foto's gestuurd van wat ik bedoelde, dat was geen enkel probleem. Aankomst in de straat, gemeld dat ik er was. Wachten. Wachten. Uiteindelijk het huisnummer gekregen, naar binnen toe. Ja ze is wel echt bijzonder aantrekkelijk om te zien hoor. Maar echt een klik, of een sociaal persoon, was het niet voor mij.

Ach, we gaan het zien! De kamer in, half uitkleden, liggen, begreep ze niks van wat ik nou had geappt en gevraagd. Nogmaals uitgelegd, foto's weer laten zien. Ik wilde niks geks, gewoon haar kont op m'n gezicht en haar benen naast me..... Werd met de ogen gerold alsof ik gek was. Maar ze deed het wel. Na een X aantal minuten was ze het zat en moest er geneukt worden. Doggie dan graag, dat vond ze goed. Dat was verder ook gewoon prima, wat wil je met zo'n uitzicht en lichaam. Het duurde dan ook allemaal niet lang.

Al met al een matig bezoek, kijk het is echt een heel erg mooie vrouw. Maar de sfeer. Meh..... Niet zo.

Note; Prijs weet ik niet exact meer. Kan 100/120/150 geweest zijn. Ik heb het midden gegokt.
 
Heb Anabell 3x bezocht eerste keer was goed te noemen, tweede date was net een voldoende maar laatste date was echt slecht. Totaal ongeïnteresseerd en met mobiel bezig had gelukkig wel voor half uur betaald. Maar na 20 min. ben ik maar gestopt. Toen ik naar de douche ging kwam ik haar kamergenoot tegen (ze ontving toen in een appartement) ook een lekkere dame. Haar gevraagd of zij tijd/beschikbaar was en zodoende toch nog een goede date gehad.
 
Laatst bewerkt:
Ze was hier halverwege april nog een aantal dagen. Ze komt vanzelf wel weer terug, gewoon haar advertentie op kinky en/of whatsapp in de gaten houden.
 
Nou, al die ingespoten shit -en extra kilo's sowieso- dragen zeker niet bij aan deze "mooie meid". Vond haar vroeger veel aantrekkelijker, tis naar mijn zin nu echt too much. Maar tis wel een lieverd 😁
 
Nou, al die ingespoten shit -en extra kilo's sowieso- dragen zeker niet bij aan deze "mooie meid". Vond haar vroeger veel aantrekkelijker, tis naar mijn zin nu echt too much. Maar tis wel een lieverd 😁
Ze heeft zeker meerdere ingrepen gehad maar extra kilo's?

Ben onlangs geweest. Platte atletische buik. Als je een klik met haar hebt is ze wel echt een topper en heel lief. Communicatie is af en toe moeilijk maar een beetje gebroken spaans en beetje google translate en het lukt aardig.

Mocht je niet houden van silicone hier en daar zou ik zeggen vermijden als dat niet je straatje valt maar voor mij, ik vind het allemaal lekker. Helemaal naturel of een barbie fuckdoll kan ik beide van genieten
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7990038-anabella
Totale kosten (in euro)
280
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs weer is langs anabell geweest. Ben de laatste paar jaar vaker langs geweest maar nooit echt een review geplaatst, meer omdat ik de recensies hierboven heel accuraat vindt.

Anabell is echt een lekkere vol getattoeëerde korte latina met hele dikke doktersbillen en borsten. Als je daar van houd ben je op het goede adres.

Ze is zakelijk in de omgang met niet te veel emotie bij de daad, maar ik geniet zo erg ervan om die reet heen en weer te zien gaan met al die tattoo's erop.( enjoy the view). Pijpen is zonder en vooral rond om de eikel zo'n beetje.

Verassend is dat ze anaal heel goed kon hebben mits je ook kan aanvoelen wanneer je zelf hard kan gaan en wanneer niet. Vaker anaal met haar gedaan en iedere keer genieten. Qua hygiëne is het ook echt top! Kutje likken kan zo ook echt waarderen. Ze kan een goeie massage geven aan het eind wat ik niet verwachtte, heerlijk!

Tongzoenen doet ze niet en communicatie is moeilijk als je zelf geen spaans kunt maar met translate kan je al ver. Maar al met al toppertje altijd wel lekker potje neuken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan