Recensie Anaconda, Den Haag, Amsterdam, Rotterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

sirwan

Newbie
19
04/05/22
22
1
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
20
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6716518-anaconda
Totale kosten (in euro)
200
Vorig jaar ben ik bij deze dame geweest, nu is ze nog steeds online en in Nederland, ik wil mijn ervaring nog steeds delen.

Erg aantrekkelijke foto's waar ik erg benieuwd naar was. Afgesproken voor een uur neuken met rukken op mijn gezicht voor 200 euro, toen ik er was moest ik bijna een half uur wachten voordat ik naar binnen kon. Slanke dame, geen borsten en een prachtig gezicht, er waren andere mensen in huis dus voelde ik me niet meteen op mijn gemak. Geen zoenen en te commercieel, vriendin was slap, ik begon te pijpen ze was met haar mobiel bezig, pik werd weer hard en zacht, ik wist dat het een erg vervelende afspraak zou worden, ze begon te neuken, pik was groot, maar niet dat ze reclame maakt, na 3 minuten stopte ze met neuken, ik vroeg om meer neuken en aftrekken, ze wilde meer geld, ik zei oké help me dan maar om te kunnen rukken, ze ziet "het is jouw probleem". Ik pakte mijn spullen en na 15 minuten in plaats van 60 minuten stond ik buiten. Als je je geld wilt weggooien, ga dan naar haar toe. Een van mijn ergste ervaringen met een TS.

Terug
Bovenaan Onderaan