Recensie Anais, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
4
15/11/23
12
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1897558-anais
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn eerste recensie ooit, ik voelde mij verplicht omdat nog niemand anders op dit forum hun ervaring met Anais heeft gedeeld.

In eerste instantie dacht ik dat deze dame in de categorie te mooi om waar te zijn zou vallen, gezien haar looks en basisprijs van (maar) 100 voor een half uurtje. Toch maar een poging gewaagd omdat zij al mijn boxes checkt.

Ze ontvangt in een grimmig acherstands buurtje in Amserdam noord. De eerste keer dat ik een afspraak had, zou ze ineens een uur later zijn. Ik had geen tijd om daarop te wachten dus toen ging het niet door. Balen, maar ik woon in de buurt dus geen ramp. Vandaag (woensdag) een 2e poging.

Dit keer was het wel raak. De dame van de foto's deed open, wat een verschijning! Een stuk kleiner dan ik had verwacht maar de rest klopte helemaal. Ze ontvangt samen met ene Mya (op dat moment niet gezien). Ze spreekt perfect engels en was zeer vriendelijk en ontvangt met een glimlach.

De seks zelf was goed maar niet bijzonder, beetje wat je kunt verwachten als je voor het basispakket gaat. Voor alle extra's vraagt ze 50 extra.

Ze zei dat ze t/m kerst in Amsterdam zou blijven, dus doe daar je voordeel mee ;)

Tip: Met een beetje digitaal speurwerk kun je haar franse profiel op sexemodel.com vinden. Ik weet niet of het tegen de regels is om dat hier te delen. Daar zijn veel meer foto's en een video te vinden.
 
Gisteren met deze dame afgesproken. Wou voor anderhalfuur gaan + pzc. Afgesproken tijd was 11:30. Om 11:30 appt ze dat ze 12:00 kan. Oke prima kan gebeuren ik vindt dat geen probleem alhoewel ik wel daarheen gereden ben. Na halfuur wachten vraagt ze om een foto om te zien of ik aan de achterkant of voorkant sta.

Foto gestuurd. Vervolgens wordt er gezegd dat ik naar de deur moet lopen en moet wachten tot zij open doet. Na 5 minuten ongemakkelijk voor de deur te hebben gestaan wordt er gevraagd wat mijn afkomst is. Netjes en eerlijk vermeld wat mijn achtergrond is.

En je raad het al , zonder pardon geblokkeerd en weer afgedruipt naar de auto.

Ik vind het opzicht geen probleem als iemand niet met bepaalde mensen wilt werken prima. Maar vraag dat dan gelijk ipv mij een halfuur naar locatie te laten rijden en dan nog eens een halfuur te laten wachten. Om vervolgens te blokkeren en mij daar voor jan met de korte achternaam te laten staan.

Geen goede ervaring en zo ga je gewoon niet met mensen om.

Kortom een afrader als je het mij vraagt.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1897558-anais
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik was erg benieuwd naar deze dame want op de foto's en in het echt ziet ze er gewoon prachtig uit (mijn mening). Las ook dat ze in een "grimmig achterstandsbuurtje" ontvangt, dat kan ik wel beamen. Ik vond dit een ervaring zoals ik die vaker bij een raamdame heb gehad, zoenen vermijden en hand er tussen bij het neuken. Ze bleef in het begin ook maar turbo rukken terwijl ik aangaf dat het wel wat rustiger mocht. Voor iemand die er zo goed uit ziet en zoveel ervaring zou moeten hebben vond ik het allemaal "mwoah". Next.
 
Tnx, wou ook gaan, maar dankzij jou sla ik even over.

Turbo drukken kan ikzelf ookwel 😅
Ik was erg benieuwd naar deze dame want op de foto's en in het echt ziet ze er gewoon prachtig uit (mijn mening). Las ook dat ze in een "grimmig achterstandsbuurtje" ontvangt, dat kan ik wel beamen. Ik vond dit een ervaring zoals ik die vaker bij een raamdame heb gehad, zoenen vermijden en hand er tussen bij het neuken. Ze bleef in het begin ook maar turbo rukken terwijl ik aangaf dat het wel wat rustiger mocht. Voor iemand die er zo goed uit ziet en zoveel ervaring zou moeten hebben vond ik het allemaal "mwoah". Next.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan