Anale sex met slanke mooie nederlande vrouw

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Slanke Nederlandse dames die dit aanbieden zijn zeldzaam helaas. Als je ze al vind heb je vaak te maken met een oplichter (vooraf betalen en dat soort shit).

Als je wat verder buiten die kaders gaat zoeken zijn ze wel te vinden.

Vraag me af wat het is waarom je expliciet Nederlandse dames zoekt?
 
Pieter... probeer dit forum eerst even uit anders voor je allerlei vragen stelt. Er zijn sowieso al 2 topics in "waar kan ik terecht voor" die over anale seks gaan... klik daar wat linkjes aan en bepaal of t iets voor je is. En gebruik de zoekfunctie eens, bijv op Mirthe en je hebt sneller antwoord dan dat je de vraag kan stellen :)
Daar sluit ik me bij aan. Ja, ik heb ervaring met Mirthe en haar lekkere kontje, lees elders op dit forum. Zeker voor een nieuw lid is het van belang om eerst eens te gaan lezen en het forum te ontdekken, voordat er allerlei vragen gesteld worden die al uitgebreid behandeld zijn.
 


Als je rechts bovenaan op de pagina bij "zoeken" de zoekterm "mirthe" ingeeft, kom je al allerlei berichten over haar tegen.
Bij "zoeken" kun je ook "anaal" invullen en het leidt je direct naar allerlei items.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan