Recensie Anastasia, Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Didyouseeme

Vaste klant
114
12/12/21
171
38
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
17 cm
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4536956-anastasia
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik mag zeggen dat ik altijd wel geluk heb met dates, ze pakken altijd prima uit… vandaag heb ik helaas een slechte date erbij gehad.

Na lang twijfelen vandaag maar toch naar Anastasia gegaan.
Haar ge app en ik kreeg een van te voren geschreven bericht met haar prijzen en dat ze zogenaamd in een heel mooi discreet appartement zit….
Helaas verzon deze paasei naar toch wel de meest beroerde wijk van Amsterdam west te rijden en alsnog het verwaarloosde appartementencomplex binnen te gaan.
Eenmaal bij de deur aangeklopt en er word open gedaan door Anastasia, foto komen zeker overheen alleen vind ik dat ze er vrouwelijker uitziet op de foto's.
Van haar diva gedrag kreeg ik het niet echt warm… haar betaald en uitgekleed.
Ze is naast me komen zitten op bed en trok ook alles uit… mevrouw is erg afstandelijk en zegt niet veel, ze begon mij te pijpen zc helaas was ik hier niet over te spreken, hierna heb ik haar gepijpt en werd ze even hard en zakte daarna weer af.
Voor gesteld om te neuken en ik heb haar in een minuut of 10 doggy genomen, ik wou even rust en zei trok het condoom eraf en daarmee was het eigenlijk gedaan.

Deze Russische/Venezolaanse is helaas niet zo stralend als op haar foto's en haar service is ondermaats, ik kom bij de meeste transen die ik bezoek nog beter aan me trekken voor €100…
1 ding weet ik zeker deze paasei ziet ze niet meer terug, en wil je jezelf geld besparen zoek een andere trans!
 
Dat deze meid echt is verbaasd mij enorm! Er was hier volgens mij al een topic over (of andere website), waar we bewijs hadden dat al haar fotos gefotoshopt zijn. Lichamen van lingerie-modellen met haar gezicht erop bewerkt……

Ik kan het topic helaas niet meer vinden
 
Dat deze meid echt is verbaasd mij enorm! Er was hier volgens mij al een topic over (of andere website), waar we bewijs hadden dat al haar fotos gefotoshopt zijn. Lichamen van lingerie-modellen met haar gezicht erop bewerkt……

Ik kan het topic helaas niet meer vinden
Ben wel benieuwd. Als het te mijden is bedank. Ik zat ook te twijfelen
 
Terug
Bovenaan Onderaan