Recensie Anastasia, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MokumDude

Wandelaar
29
18/03/25
48
5
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9824935-anastasia
Totale kosten (in euro)
Zeg ik niet, ik kreeg korting omdat de booker mij kende
Het Heerlijcke Aevondje is dan wel gekomen
De MokumDude wilde wat laten stromen
Het werd een bezoekje aan een dvp
Ik neem jullie even mee

De zak van Sinterklaas zat aardig vol
De staf maakte zijn broek goed bol
O kom er eens kijken
Over Anastasia heb ik niks te zeiken

Hoe ik op Anastasia stuitte:
Na wat grazen op Kinky e.a. sites was het duidelijk dat ik toe was aan een lieve girl next door, type studente 👩‍🎓, liefst een Oost Europese met goede reviews. Ik vertrouwde maar op de 3 reviews op Kinky, die in ieder geval niet met Translate door de booker waren gemaakt.

Het boeken:
Duidelijk dezelfde booker die me eerder aan Juliet geholpen heeft. Boeken ging snel en netjes en ik gunde mezelf eens 2 uurtjes.

De plek:
Piepklein oud appartementje in wat een studentencomplex lijkt aan de rand van de Jordaan. Voor wie buiten de slotgracht A10 woont en met de auto komt: parkeren is daar ruk, de MokumDude nam dan ook zijn tweewielige MokumMobiel. Appartementje is erg schoon en zelfs gezellig.

Het meisje Anastasia:
Over haar leeftijd is niet gelogen. Hooguit 22-25, ze is mooier en vooral goedlachser dan op de foto's. Grote donkerbruine kijkers. Haar haar in een lange Lara Croft vlecht, shorts en een croptop, de puppies zaten duidelijk los in de kooi. Mooie volle zoenmond. De Dude daar beneden kwam bij het voorstellen al in de oorlogsmodus. Eerlijk is eerlijk: Oekraïne heeft qua babes wel een paar iets mooiere meiden hier in Mokum, maar ze is een lieve girl next door. Daar had ik zin in. Zij wil goed weten wie ze tegenover zich heeft, dus voordat de door mij meegenomen champagne 🥂 openging wilde ze veel over mij weten. Prima. Ik houd van een goede babbel vooraf, dus de power-rammers die voor een halfuurtje gaan kunnen haar beter overslaan.

De intro
Eerst snel gedoucht in een schone badkamer, die qua grootte concurreert met mijn meterkast. De kurk ging van de champagne 🍾 af en we gingen op de bank zitten. Ze krijgt geen genoeg van tz. Ik ook niet, dus dat bleven we wel even doen. Ze is duidelijk van de zachte intimiteit, kussen in de nek en lippen zacht over de tepels. Ze kijkt je er erg blij bij aan. Gezellig kletsen en daar gingen haar vingertjes al over mijn buik en benen en richting de Dude daar beneden die al een tijdje onbeleefd naar haar zat te wijzen. Op mijn voorstel gingen we dan ook naar een lekker zacht groot bed.

Van fellatio naar missio:
Mooie opbouwende pijpsessie. Het mindere vond ik dat ik nauwelijks haar tong op mijn helm voelde en er was niet echt veel vacuüm gezuig. Wel een geil opbouwend tempo. Ik wilde zonder klaar te komen door naar missio. Ook daar waardeert ze een rustig tempo met onderbrekingen voor gezoen op vele plekken. Kon ze krijgen hoor.

Van massage naar cunnilingus:
Daarna kreeg ik een lekkere oliemassage. Veel werkstress gehad deze week, dus haar lekkere handjes waren overal welkom. Tenslotte nog even met het puntje van mijn tong de labia aandacht gegeven, gevolgd door het schrijven van het alfabet met het puntje van mijn tong op haar clit. Wat foef-pufjes kondigden een kronkelend orgasme aan en daar kwam ze. Mooi met rood geworden wangetjes. Ze gaf me cunnilingus-complimenten en begon te klagen over een ex die daar niks van bakte 😂

Dus:
Lieve griet, kletskous, houdt van rustige opbouw en gfe geven, maar ook de boyfriend die dat meespeelt. Ze is er tot de 16e om weg te gaan en nooit meer terug te komen…

Ze studeert binnenkort af, en aan de goede gesprekken merk je dat ze daar slim genoeg voor is

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan