Recensie Anastasia TS, Haarlem vh Utrecht, Enschede 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

passion88

Newbie
10
19/11/22
8
Gisteren bij anastasia geweest deze trans:

Bij binnen koms kreeg ik direct een kus
En leide ze me naar boven.
Na wat zoenen en aanraken vroeg ze of ik wilde betalen.
Na betaald te hebben vroeg ze wat me fantasieën waren ( haar engels is redelijk tot goed) ze dee goed haar best na me eerste hoogte punt vroeg ze als ze me mocht masseren. Na 10 min masseren hebben we weer verschillende stantjes gedaan en een beetje gezoend ( niet hellemaal met tong ) weer gekomen ik zat er zelf onder dus ff snel gedoushed daar ik wilde aankleden vroeg ze als ik nog een keer wilde komen, maar naar 2 x gekomen te zijn heb ik geen zin meer dus aangekleed.ze vroeg nog als alles na wens was. Al met al een aardige trans dame. Lijkt het meest op foto 38. Hoop dat iemand wat heeft aan deze review
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goedemorgen,
Helaas, ik heb niet de ervaring welke hierboven staat. Het contact liep al een beetje vreemd. Had contact gezocht via de app via een bericht, zat namelijk in een bijeenkomst. Daarop belde zij mij, terwijl toch duidelijk in haar advertentie staat "Ik doe niet aan videobellen!!". Kon op dat moment niet opnemen en daar werd zij enorm boos over. In de avond weer geprobeerd, met het bericht dat ik niet kon opnemen. Even later kreeg ik een bericht dat ik kon komen en ben ik ook gegaan. Maar het werd een grote teleurstelling. Totaal niet opgemaakt, leek alsof zij net uit bed kwam. Niets kon of mocht of ik moest flink bijbetalen, terwijl ik €200,00 heb betaald... Bij mij verdween de zin en de geilheid, hier heb ik gewoon geen zin in!
Op de foto's ziet het er geweldig uit, maar ik werkelijkheid is het een drama!
 
Goedemorgen,
Helaas, ik heb niet de ervaring welke hierboven staat. Het contact liep al een beetje vreemd. Had contact gezocht via de app via een bericht, zat namelijk in een bijeenkomst. Daarop belde zij mij, terwijl toch duidelijk in haar advertentie staat "Ik doe niet aan videobellen!!". Kon op dat moment niet opnemen en daar werd zij enorm boos over. In de avond weer geprobeerd, met het bericht dat ik niet kon opnemen. Even later kreeg ik een bericht dat ik kon komen en ben ik ook gegaan. Maar het werd een grote teleurstelling. Totaal niet opgemaakt, leek alsof zij net uit bed kwam. Niets kon of mocht of ik moest flink bijbetalen, terwijl ik €200,00 heb betaald... Bij mij verdween de zin en de geilheid, hier heb ik gewoon geen zin in!
Op de foto's ziet het er geweldig uit, maar ik werkelijkheid is het een drama!
Dat is balen. Zonde van je geld, dus. :rolleyes:
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/enschede/7194988-anastasia#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb Anastasia gisteren bezocht in Zaandam. Bijzonder aardige dame die in het echt net zo mooi en sexy is als op de foto's. Tot mijn verbazing belde zij mij van tevoren op via WhatsApp video. Waarschijnlijk om te controleren of ik echt van plan was haar te bezoeken (ik had haar namelijk van tevoren verteld dat ik in Rotterdam woon). Ook vroeg ze mij waar ik van hield en daar heeft ze tijdens mijn bezoek ook rekening mee gehouden.

Ook bijzonder: bij Anastasia staat een uur voor 60 minuten en niet voor 30 zoals bij de meeste dames die op kinky adverteren.

Na de daad heeft ze mij nog gemasseerd en hebben we nog even leuk gekletst. Anastasia's Engels is niet heel erg goed maar met behulp van de Google Translate op mijn iPhone verliep de communicatie toch redelijk goed.

Omdat mijn hond in Rotterdam nog moest worden uitgelaten heb ik na ruim een uur afscheid van Anastasia genomen.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan