Recensie Anastasia 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mechelen

Stamgast
Forumpionier
455
02/07/21
538
19
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
60
Ik had een leuk meisje gespot, met zwart haar, bril en een wat bredere derrière. En wat een smile! Anastasia. Ik ben er effe mee gaan babbelen en ze was wel heel strikt in wat wel en niet kon. Ik wou haar wel een kans geven.

Op de kamer was ze echter iets te afstandelijk. Kussen, pijpen en neuken waren wel ok maar er was niet echt een wow gevoel. Ze bood anaal aan maar dat is niks voor mij. Ik heb mij dan maar gewoon laten klaar rijden. Kosten 60 euro en herhalingsgevaar is eerder klein.

Ik had mij voorgenomen om geen enkele kamer te doen zonder te weten waar ik aan toe was.

Een 2de dame die zich voor kwam stellen was Anastasia ook een Roemeense. Iets ouder (ze word volgende week 36 vertelde ze later) vond haar minder knap, maar haar pre sale was perfect. En heb mij door haar laten verleiden (slechte keuze bleek achteraf) Ze komt naast je zitten. Laat je arm rond haar leggen en legt haar heerlijke borsten op je borstkas en beging je borstkas te strelen. Als je haar ook wat begint te strelen, streelt ze je jongeheer, die dan natuurlijk wel wat harder begint te worden. Ook haar tong komt af en toe tevoorschijn zodat je de indruk krijgt dat er ook wel getongzoend kan worden. Ik laat mij verleiden tot een kamergang zonder reviews te hebben gelezen en in de kamer doet ze haar hoge schoenen uit en zakt ze 10 cm in lengte. En daar had ik eigenlijk al de indruk. Wat sta ik hier nu eigenlijk te doen, maar te laat. Dus er maar het beste van gemaakt. Ik had net gedoucht. Dus proper. Eerst wat gekust en gestreeld. Kussen ben ik echt wel beter gewend. Niet echt met gevoel. Daarna pijpt ze mij even zonder condoom. Eerst babydoekje en dan pijpen. Bij mij komt er wel redelijk snel wat voorvocht en dat vond ze blijkbaar niet leuk, want ze deed 2 of 3 halen over mijn pik en ze stopte de smaak weg te werken. Dus voorgesteld om mij te pijpen met condoom. Dat was iets beter. Terwijl haar wat gestimuleerd met mijn vingers en ze wordt wel heerlijk nat. Ik mocht niet met mijn vingers naar binnen. Even later gaat ze op haar rug liggen en begint zichzelf te vingeren. Ik ga naast haar zitten en help haar wat en ik heb wel wat ervaring met het stimuleren van het vrouwenlichaam op die manier gezien mijn geschiedenis in swingerclubs. En als je het daar niet goed doet zeggen ze het wel. Je gaat binnen op zoek naar de sweet spot (had ik redelijk snel gevonden en die stimuleer je), maar daar moest ik wegblijven van haar. Ik moet zeggen. Ze fakete het orgasme wel goed. Ze was ook goed nat. En ik werd er opgewonden van. Dus neukte ik haar. Af en toe een tongzoen of wat er voor moest doorgaan en heerlijk met haar borsten spelende. Missionaris. Ze is ook nog even bovenop komen liggen, maar ik merkte gewoon dat het zonder gevoel was en dan blijft het bij mij ook niet duren. Dus na een tiental minuten neuken gestopt zonder orgasme, maar dat was ook mijn doel niet. Ik kan perfect genieten van de tijd zonder klaar te komen. Nadien en nog wat liggen praten. Ze doet dit voor haar zoontje van 12 en stapt eind dit jaar uit het vak waar ze als 17 jaar inzit. Ze wordt dus eind deze week 36 en ik zag aan haar gezicht dat ze dit werk eigenlijk niet leuk vindt, maar het enkel nog doet om haar zoontje een mooie toekomst te geven. Ze beweerde nog maar 6 maanden in Babylon actief te zijn. Aan de recensies te zien is dat al langer en ervoor was ze actief in Italië.

Herhalingsgevaar 0%

Terug
Bovenaan Onderaan