WHEM Anastasiia, Den Bosch

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hush

Wandelaar
86
09/04/25
169
12
WHEM Anastasiia ?
Ze ziet er leuk uit :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Wel een hele mooie meid zeg. Lijkt onafhankelijk van bestaande circuitjes en bookers? (dat is echter niet meer dan een gevoel gebaseerd op foto's, opties/ prijsstelling, tekst en beschikbaarheid)

Ik krijg ook geen reactie. Meerdere keren geapt als advertentie net omhoog geplaatst.

Misschien is het gewoon een advertentie om nummers te verzamelen waarmee later we weer bedreigd worden.

De buiten fotos zijn gemaakt in luxemburg. Kan natuurlijk best kloppen maar het rommelt. Geloof ik heeft niemand met haar af kunnen spreken en dan ook nog deze buitenlandse fotos. Zou me niet verbazen als ze fake is.

Laatst bewerkt:
Ik krijg ook geen reactie. Meerdere keren geapt als advertentie net omhoog geplaatst.

Misschien is het gewoon een advertentie om nummers te verzamelen waarmee later we weer bedreigd worden.

De buiten fotos zijn gemaakt in luxemburg. Kan natuurlijk best kloppen maar het rommelt. Geloof ik heeft niemand met haar af kunnen spreken en dan ook nog deze buitenlandse fotos. Zou me niet verbazen als ze fake is.
Ik had met haar kunnen afspreken, maar had zelf besloten om het niet te doen gezien ze in een Hotel ontving.

Ik kan verder niet bevestigen of ze echt is, maar ik heb wel gewoon normaal contact met haar/haar planner gehad.

Ik kreeg ook gewoon normale reacties van haar hoor. Waarom zouden foto's in Luxemburg anders zijn dan foto's in zonniger oorden (waar heel veel dames mee adverteren)?

Ok top voor je. Ik had het vermoeden dat mijn nr misschien wel ergens bij de dames vermeld stond. Ik heb ff een esim nieuw nummer gekocht en een nieuw whatsapp account aangemaakt. Heel net berichtje gestuurd weer geen reactie.

Veel plezier morgen

Terug
Bovenaan Onderaan