Recensie Anays, Baekelandplein 1 rechts 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DarkHagen

Wandelaar
42
13/09/21
28
10
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/2854952-anays#overview
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Binnengewandeld bij Anays (uit *verrassing* Roemenie), die zei er maar voor 1 dag te zitten. Op zich was het niet heel slecht, maar heel veel om het meer dan OK te maken deed ze ook niet.

Na 5 minuten begon ze al te zeuren dat we maar 15 minuten hadden. Snappen deze dames dat zulke dingen alleen maar averechts werken en dat als ze een beetje moeite doen om je op te geilen dat het dan bij de meeste mannen zo gepiept is?

Ze deed ook steeds alsof ik koude handen had terwijl ik ze in de wasbak met warm water gewassen had en daarna nog warm gewreven had. Buiten was het ook niet koud. Ik mocht maar beperkt ergens aanzitten, haar kutje al helemaal niet "that's private" zei ze, terwijl ik in de veronderstelling was dat daar dagelijks toch wel een aantal vreemde lullen in gingen.

Pijpen 5 min, missio 5 min en doggy 5 min en klaar. Daarna had ze ook niet veel te melden. Tijdens missio ging ze wel zichzelf vingeren, jammer want ik ben er niet voor niets, doe dat met plezier! En tijdens doggy mocht ik niet doorstoten want dat deed pijn. Kutje was ook niet erg strak, wat ik niet verwacht had bij zo'n klein meisje.

Missio neuken was nog enigzins geil (kon haar bijna opvouwen) maar verder word ik niet warm of koud van deze Anays. Ik vermoed niemand niet...
 
Heb haar gisteren gezien. Best leuk om te zien. Me matti die naar binnen ging was best positief.
Niks herkenbaars van hierboven. Het is wel duidelijk dat ze ook voorkeuren hebben.
 
"Je mattie"? Misschien moet "je mattie" dan even een recentie schrijven. Of was je mee naar boven? Is een klein kamertje hoor.

Natuurlijk hebben dvp's ook hun voorkeuren, maar je kent me niet dus daar kun je in dit geval niets over zeggen. Iedereen hier heeft goede en minder goede ervaringen. We zijn hier om onze ervaringen concreet te delen, zodat we beter geinformeerde keuzes kunnen maken.

Aan sterke verhalen uit de tweede hand hebben we echter niets.
 
"Je mattie"? Misschien moet "je mattie" dan even een recentie schrijven. Of was je mee naar boven? Is een klein kamertje hoor.

Natuurlijk hebben dvp's ook hun voorkeuren, maar je kent me niet dus daar kun je in dit geval niets over zeggen. Iedereen hier heeft goede en minder goede ervaringen. We zijn hier om onze ervaringen concreet te delen, zodat we beter geinformeerde keuzes kunnen maken.

Aan sterke verhalen uit de tweede hand hebben we echter nieS
Sterke verhalen uit de 2e hand.... Wat een onzin. Verder heb ik jou niet persoonlijk aangevallen mbt voorkeuren. Maar geloof vooral wat je wilt geloven. Kwestie van begrijpend lezen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan