WHEM Anays, Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tofpeertje

Wandelaar
45
30/08/22
4
Heeft iemand ervaring met Anays?

Zo zou ook wapdate doen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Foto's er tussen van EP waar ze volgens mij niet meer werkt, maar die paar geven een beter beeld dan de andere foto's die erg geflatteerd zijn.

Een van de weinige dames waar ik ooit bij weggelopen ben. Voorstellen leuk en op de kamer ineens heel onpersoonlijk en koud. De beschrijving in de ad komt iig totaal niet overeen met hoe ik haar ervaren heb bij EP, eerder het tegenovergestelde.

Misschien haar dag niet, misschien toch te verschillend in wat we zochten. Haar maar een minuut of tien gezien, en dat is al mwah bijna een jaar geleden of zo, dus ik wil haar echt niet compleet afschrijven, maar nee, niet voor mij en ik herken haar absoluut niet in wat ze schrijft.

Maar goed, wat bij mij niet werkt kan bij een ander wel werken.
 
Ze zit nu bij privé BtoB, ik ben nog niet bij haar geweest
 
Foto's er tussen van EP waar ze volgens mij niet meer werkt, maar die paar geven een beter beeld dan de andere foto's die erg geflatteerd zijn.

Een van de weinige dames waar ik ooit bij weggelopen ben. Voorstellen leuk en op de kamer ineens heel onpersoonlijk en koud. De beschrijving in de ad komt iig totaal niet overeen met hoe ik haar ervaren heb bij EP, eerder het tegenovergestelde.

Misschien haar dag niet, misschien toch te verschillend in wat we zochten. Haar maar een minuut of tien gezien, en dat is al mwah bijna een jaar geleden of zo, dus ik wil haar echt niet compleet afschrijven, maar nee, niet voor mij en ik herken haar absoluut niet in wat ze schrijft.

Maar goed, wat bij mij niet werkt kan bij een ander wel werken.
Dit is exact wat ik ook met haar meemaakte.

Paar maanden geleden op goed geluk bij EP binnengelopen.
Ik herkende haar tijdens het voorstelrondje van op de foto's van hun website, al zag ze er in real life toch minder goed uit.
Gekozen voor een half uurtje.
Op de kamer sloeg de sfeer meteen om.
Het eerste wat ze zei was "I vant money!" met zo'n zwaar Oostblok accent en meteen daarna nog eens.
Vroeg haar of ze pijpte zonder. Dat deed ze wel maar daar moest ze nog eens 50€ extra voor. Wat ik uiteindelijk niet deed.
Tijdens het uitkleden bleef ze maar zuchten en op vragen antwoorde ze eigenlijk heel nonchalant.
Ik stond in mijn boxer en heb toen ook, voor de eerste keer in mijn wandel carrière, besloten om er meteen een eind aan te maken.
Het kon haar allemaal niet veel schelen.
Ik kreeg wel mijn geld terug…..
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan