Schorpio76
Meubelstuk
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Speciale kleding verzoek
- Gesproken taal
- Duits
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://model-anca-74795.6profis.de/
- Totale kosten (in euro)
- 180
Eerst contact via WA, mijn wensen en de do's en don'ts te hebben besproken was de afspraak snel gemaakt. Ik wilde een GFE met zoenen een normale seksdate, ze gaf aan niet te tongen en of te vingeren, dit vond ik prima. Uit ervaring weet ik, met een eerste date, dat het altijd aftasten is en uiteindelijk best wel wat toegelaten wordt.
Anca kwam me ophalen, ze is klein van stuk, zwarte haren beetje een buikje (niet storend), de foto's zijn wat verouderd. Ze is vriendelijk, heeft een mooie lach (als je deze op haar gezicht weet te toveren) en mooie ogen. Ze is een naturel dame, die je graag wil plezieren. Haar hygiëne was goed, ze rook heerlijk fris.
Ik heb een heerlijk uur gehad, zoenen was top, geen voorzichtige kusjes, een pure vrijpartij (zonder tong dat wel). Heb haar strakke kutje gebeft, ze kronkelde van genot, meestal vinger ik de dame ook. Nu beroerde ik met mijn vingers haar lipjes en knopje (dit liet ze toe, geen penetratie). Uiteindelijk hebben we geneukt waarin ik heerlijk klaarkwam.
Ze gaf aan altijd voorzichtig te zijn met nieuwe klanten en wat ze wel of niet toelaat en hoe de klik, hygiëne is.
Dit is sinds lange tijd mijn beste ervaring bij CR in Elten, ze ziet me zeker terug.
Anca kwam me ophalen, ze is klein van stuk, zwarte haren beetje een buikje (niet storend), de foto's zijn wat verouderd. Ze is vriendelijk, heeft een mooie lach (als je deze op haar gezicht weet te toveren) en mooie ogen. Ze is een naturel dame, die je graag wil plezieren. Haar hygiëne was goed, ze rook heerlijk fris.
Ik heb een heerlijk uur gehad, zoenen was top, geen voorzichtige kusjes, een pure vrijpartij (zonder tong dat wel). Heb haar strakke kutje gebeft, ze kronkelde van genot, meestal vinger ik de dame ook. Nu beroerde ik met mijn vingers haar lipjes en knopje (dit liet ze toe, geen penetratie). Uiteindelijk hebben we geneukt waarin ik heerlijk klaarkwam.
Ze gaf aan altijd voorzichtig te zijn met nieuwe klanten en wat ze wel of niet toelaat en hoe de klik, hygiëne is.
Dit is sinds lange tijd mijn beste ervaring bij CR in Elten, ze ziet me zeker terug.