Recensie Andra, Aarschotstraat 30 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Doremi

Vaste klant
231
05/02/22
161
14
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
40,00
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Tweemaal de straat doorlopen en zoals verwacht verloren moeite. Maar op het moment dat ik ging verdwijnen in het treinstation zag ik aan de overkant de jonge dames op nummer 30 aan hun avondshift beginnen. Een grote slanke was nog een ultieme kansmaker om mij over de streep te trekken vooraleer ik mijn treinn og kon halen. Ik denk dat ik haar zag roken, maar ik ben niet meer zeker daarvan. Het was wat moeilijk om oogcontact te maken, maar toen het toch lukte zag ik een glimlach verschijnen en waagde ik dan toch maar mijn kans. Ik denk dat we in het frans converseerden, maar het kon ook engels zijn. In de kamer zag ik dat zij vrij groot was, met haar hoge hakken aan schat ik haar lengte zeker 1m80. Zij vroeg 40 Euro/oneposition, 50 twee posities. Ik betaal nooit 50 Euro voor een eerste kennsmaking. En om mij 50 Euro te doen betalen bij een eventueel volgend bezoekje zal ze nu eerst wel moeten bewijzen wat zij waard is. Aan haar profiel te zien achter het raam hoopte ik dat zij natuurlijke borsten had, maar niets is minder waar. Eenmaal 40 Eurobetaald en zij naakt voor mij stond zag ik dat haar borsten te stevig leken om natuurlijk te zijn. Ik wou dan even voelen om mijn mening tekunnen staven, maar dat wou zij niet. Niet aanraken. Niet haar borsten, en zeker niet haar tepels. Enkele kusjes? Vergeet het. Toenik haar lichaam vastnam schrok ik even dat deze grote slanke spriet taai aanvoelde. Het fysisch contact miste dus wat sensualiteit. Vervolgens kreeg ik een wat botte instructie waar en hoe ik moest gaan liggen op bed zodat zij mij kon pijpen. Haar pijpkunsten bleven vrij mechanisch en konden mij niet echt opwinden. Ik heb mij met de hand zelf wat moeten klaarstomen voor het grotere werk. Een afknapper als ik haar werk moet overnemen. Daarvoor betaalde ik haar niet. Ik begon dan maar aan het pompwerk, maar aangezien zij er roerloos bijlag, was er totaal geen beleving van welke aard ook. Ik kon niet klaarkomen. Ik nam dan maar het besluit om mijn trein te halen. Deze Roemeense bleef altijd wel vriendelijk, maar een echte klik was er dus nooit. Zij zal mij voor een tweede maal dus niet weerzien. Bij het verlaten van de kamer vroeg ik haar naam om mijn verslagje te kunnen schrijven. Zij zei dat zij Andra noemde, zonder'e', en dus niet Andrea.
 
Andra is een heel lief en vriendelijk meisje. Maar, zoals alle meisjes in deze straat, verwacht geen buitengewone service voor deze prijs. Sommige meisjes weigeren klanten aan te nemen voor dit instaptarief.
 
Andra is een heel lief en vriendelijk meisje. Maar, zoals alle meisjes in deze straat, verwacht geen buitengewone service voor deze prijs. Sommige meisjes weigeren klanten aan te nemen voor dit instaptarief.
Buitengewone service? Een dame die wat kunde aan de dag legt om je op te winden is dus om een buitengewone service vragen?
Ja, tijden zijn veranderd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan