Recensie Andra, Antwerpen, Villa Tinto D 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

B200

Stamgast
973
21/09/21
1.663
72
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Andra heeft een mooi gezicht en ziet er zelfs een beetje schattig uit met haar bril. Tot daar het goeie nieuws. Ze zegt bijna niets, op het onvriendelijke af. Haar BH en kledij verstopt haar, voor mij althans, minder aantrekkelijke lichaam. Het lijkt erop dat ze ooit véél zwaarder is geweest. Serieuze hangborsten en geen dikke maar zo'n blubber buik. Bon, dit had ik niet verwacht maar daar kan ik me wel overzetten. Helaas is ze ook nog eens héél erg passief en niet bepaald vrolijk. Dus nee, geen enkele reden om haar ooit nog eens terug te bezoeken.

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
In de avond nog eens gaan wandelen en in dit sneeuwlandschap is het altijd mooi om in deze straatjes te vertoeven, mooie meiden in bikini met af en toe ook een kerstboom in de vitrine en de straten wit van de eerste sneeuw. Wel zeer weinig medewandelaars en vele lege ramen, maar ja, ik had er maar eentje nodig om m'n bevroren ballen snel te laten ontdooien. En non de jol, met m'n handen in m'n zakken op een spekgladde blauwe steen, recht op m'n hol, uitgegleden... m'n gat doet er nog zeer van... ... Dus dan maar snel ergens binnengegaan, want m'n goesting om nog enkel toertjes te wandelen was al over.
Ik zag deze uiterst knappe meid, mooi lang zwart haar, een goed gevulde witte bh, een sexy bordeaux latex minirokje en een zeer mooi gezichtje en een sexy brilletje op haar neus.
Snel achter haar naar boven en eens op haar kamer een zeer mysterieuze en kille sfeer.
Qua communicatie zero; zij op haar gsm bezig toen ik uit m'n kleren sprong.
Werd bevolen om snel op haar bed te gaan liggen en met haar gsm in de hand begon ze mij wat te strelen, zeer bizarre kennismaking. Ze smeet haar gsm wat verder op haar bed, snel een condoom op m'n nog altijd bevroren en slappe lul, en ze begon diep te pijpen.
En ja, k'moet toegeven dat deze meid wel flink kan pijpen. Na enkele min. haar toch gevraagd of ze haar bh wou uittrekken. , ze lachte lief en nog altijd zonder een woord te zeggen deed ze haar bh uit. Twee grote hangborsten kwamen piepen en ze duwde m'n gezicht ertussen, zodat ik er wat kon aan sabbelen. Dan nam ze haar gsm terug in de hand en begon verder te pijpen.
En toen gebeurde er iets dat ik nog nooit heb meegemaakt...
Al pijpend begon ze op haar gsm te kijken en te bellen???iii
Ze pijpte geweldig goed en stevig en volledig deepthroat, echt wel heerlijk, en af en toe met m'n lul nog half in de mond zat ze met iemand te praten op haar gsm. Even deed ik m'n ogen dicht en hoorde ik twee sexy stemmetjes rustig aan het praten, maar ze bleef echt wel goed hard doorpijpen. Eigenlijk vond ik dit wel zeer geil en surrealistisch.
Na een kwartiertje van deze surrealistische pijpsessie vroeg ze of ik seks wou. Heb ze dan on top laten neuken en ook dit deed ze met de glimlach en met veel energie.

Eigenlijk heb ik zonder te vragen wel een van m'n fantasietjes meegemaakt.
Klinkt misschien bizar, maar het was wel geil om zonder enig woord te spreken een geile pijpbeurt te hebben met iemand die aan het bellen is...

Terug
Bovenaan Onderaan