Recensie Andra, Roeselare 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Grote Baas

Wandelaar
38
23/12/23
14
11
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/andra-402/
Totale kosten (in euro)
100
ze stond al een tijdje op mijn radar.
Maar niemand had nog een recensie geplaatst. Dan maar zelf mijn stoute schoenen aangetrokken.

Via whatsapp kreeg ik snel antwoord.

Ze ontvangt in Roeselare. Exacte locatie deel ik hier niet. Dus we houden het bij het stationsplein.

Eens aangekomen werd ik ook vlot doorgelaten naar boven via de lift van de zaak.

Jaja daar stond ze dan. Bij de eerste blik wist ik het meteen dit word hier alles of niets.

Vlotjes naar de kamer en 100€ betaald voor 30 minuten. Ze spreekt een beetje Engels maar vooral Duits. Mijn vermoeden is dan ook dat ze uit Duitsland komt maar dat ze zich zelf voorstellen als Latijns Amerikaans. Zou niet de eerste keer zijn.

over naar het praktijk gedeelte.
Ze is nog jong en heeft zeker nog wat leer puntjes. Ze kijkte tijdens de date me passievol aan. Ze had er duidelijk zin en duwde mij het bed op.

Haar ondeugde blik en dan streelde ze door haar haren om je hoofd op hol te doen slaan. Vanaf toen wist ik het zeker. Dit zit goed !

Pijpen was niet de beste kant maar haar snoetje doet het je rap vergeten. De foto's zijn trouwens recent genomen en zo zal je ze ook te zien krijgen maar wel zonder hakken.

Strelen , knuffelen en alles met condoom. Ze kreunt ook lekker mee ofwel geniet ze echt hard hiervan ofwel is het een uitstekende actrice

Na het klaarkomen doet ze nog heel even voort.

Ze heeft wel slappe kleine borstjes dat is iets minder.

Maar 1 min puntje.. na de daad draait de sfeer wel een beetje om. Het gesprek valt stil ze legt een paar klenex over je jonge heer…

Kortweg : geschoten = game over 😂

Bij het verlaten wel nog een zoentje op de wang gegeven.

Samenvatting : het is zeker wel voor herhaling vatbaar! Maar ze moet zeker nog een paar dingen beter onder de knie krijgen. Maar daar twijfel ik niet aan.

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/andra-402/
Totale kosten (in euro)
100
Gisteren voor de 2de maal langs geweest

Ditmaal voor 30 minuten +50€ voor te tongzoenen.

Ik wilde wel eens weten hoe dat smaakte. De eerdere punten die ik al aanhaalde voelen ook de bevestiging aan. Het zoenen was kort en de tongzoenen waren niet van een hoog level… helaas.

Maar voor derest weer een heerlijk half uurtje beleefd. Ik heb eens getest als ze Duits praate en ja hoor.

Na de date stuurde ik nog een berichtje in het Duits. Maar kreeg antwoord : ' English? '

Dan weet je dat iemand anders haar berichtjes beantwoord. Wellicht haar vriendinnen. Want bij het verlaten zaten ze met 4 gezellig op een bankje tv te kijken. Met wat Bambi oogjes die stiekem naar mij keken.

Ze steken het voor niemand weg dat er genoeg keuze is. Vooral is je er af en toe eens langs gaat.

De zaak zelf heeft een site in Frans… wat wel verdacht is..

Maar om bij de date samen te vatten : hellemaal in orde en er zijn zeker wel nog wat werk puntjes. Nu ze lijkt 18-20 jaar maar o zo ondeugend.

Algemene beoordeling 5 sterren????? Serieus misleidend en onlogisch...😱
Het is mijn smaak… dat jij dit anders ziet is jouw mening. Maar aangezien je zelf nog duidelijk niet bent langs geweest en zomaar iets Roept in de reacties is ook ' onlogisch '

dat niet alles naar jouw smaak is kan ik begrijpen. Het is niet omdat ik 3 sterren uitdeel dat daardoor de totaal score plots zakt. Ik bekijk het volledige plaatje. De GFE , de verwelkoming , enz… ,

En ik vertel ook niet alles uit de date. Als je zelf iets wil ervaren moet je maar zelf eens gaan…

Misleidend is het zeker niet…
Mijn andere recensies die ik al eerder schreef deden het zeer goed.

De les hoef je mij dus niet te spellen. 😉

Mijn score is gebaseerd op alle dames die ik heb ontmoet in de afgelopen 10 jaar.

Alvast Bedankt voor je begrip!

Fijne avond !

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan