Recensie Andrea 25j (ROE) Vlingerlingstraat 12 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dekhengst69

Vaste klant
157
08/02/25
96
5
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Vond hier blijkbaar nog geen Adv van , mocht het wel zo zijn mag deze altijd er bij Toegevoegd worden ..

Zag deze heerlijke skinny dame staan , terwel ze mij wat onopvallend binnelokte , de kans gewaagd

Mooie dame van 25 jaar, helaas wel geen tietjes , dacht even dat ik ze zo in twee kon breken door haar skinny lichaam

Afgerekend en dan uitgekleed , beetje elkaar staand strelen dan op bed gaan liggen , begon ze aan en heerlijke pijp beurt

Dan kwam ze lekker op mij zitten , ze is zo fijn dat ik maar heb geswitcht naar doggy en zo afgewerkt , en dan heeft ze mij nog even heerlijk

Zitten pijpen en afrukken .. en wat met haar voetjes mogen spelen

Extra's zoals Anaal, Pzc , Kussen waren mogelijk

Herhalingsgevaar mogelijk , haar stem klinkt wel ouder of wel door het roken 😅 ,
maar het was wel en fijne jonge dame ...

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is dezelfde

Vond hier blijkbaar nog geen Adv van , mocht het wel zo zijn mag deze altijd er bij Toegevoegd worden ..

Zag deze heerlijke skinny dame staan , terwel ze mij wat onopvallend binnelokte , de kans gewaagd

Mooie dame van 25 jaar, helaas wel geen tietjes , dacht even dat ik ze zo in twee kon breken door haar skinny lichaam

Afgerekend en dan uitgekleed , beetje elkaar staand strelen dan op bed gaan liggen , begon ze aan en heerlijke pijp beurt

Dan kwam ze lekker op mij zitten , ze is zo fijn dat ik maar heb geswitcht naar doggy en zo afgewerkt , en dan heeft ze mij nog even heerlijk

Zitten pijpen en afrukken .. en wat met haar voetjes mogen spelen

Extra's zoals Anaal, Pzc , Kussen waren mogelijk

Herhalingsgevaar mogelijk , haar stem klinkt wel ouder of wel door het roken 😅 ,
maar het was wel en fijne jonge dame ...

Die is er wel

Terug
Bovenaan Onderaan