Recensie Andrea, Antwerpen, Schippersstraat 32/1 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1460

Vaste klant
Forumpionier
107
18/07/21
71
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
  2. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze slanke deerne staat/zit momenteel op de plaats van de alom gekende Vanessa. Heeft hier enkele jaartjes geleden ook nog in het schipperskwartier gestaan/gezeten maar is dan verhuisd naar Nederland. Het is een leuke meid maar op en top professioneel, verwacht dus geen GFE. Maar haar service is zeker ok. Ze staat/zit altijd achter het raam in een wit topje en met slippers aan en dat vind ik wel jammer, ik vind een vrouw met high heels toch meer sexy uitstralen. Ze is ook wel in voor kinky spelletjes maar dat kost meer tijd/geld. Het is wat jezelf wil. Zij stelt het voor maar dringt niet aan en dat is toch een pluspunt. Tijdens de sex kijkt ze je voortdurend aan en dat is best wel intimiderend maar tegelijk ook geil. Ze doet er alles aan om je een leuke tijd te bezorgen maar zoals ik al eerder zei verwacht geen GFE. Ze werkt momenteel de avondshift met start omstreeks 16u.
 
De "alom gekende" Vanessa staat enkel in de DAGSHIFT op SS 32/1, nooit in de avond/nacht. Het gaat dan om de dame van dit topic https://www.girlsreview.nl/threads/vanessa-mol-antwerpen-schippersstraat-32-1.431/#post-98419

De Andrea waar het hier om gaat is ook niet te verwarren met de Andreea die in de DAGSHIFT haar vaste stek heeft op SS 32/3 (hierover bestaat ook een topic) https://www.girlsreview.nl/threads/andreea-antwerpen-schippersstraat-32-3.284/#post-102404

Zowel de "alom bekende" Vanessa SS 32/1 (DAG) als Andreea SS 32/3 (DAG) zijn momenteel op verlof.

Mogelijk een beetje off topic maar dit om verwarring te vermijden ;)
 
Heeft ze een tattoe over haar hele arm ?,idd betreft high heels vind ik een afknapper heb graag dat een Dvp mij begeleid tot de kamer met high heels dat vind ik heel sexy, sommige schakelen direct over op haar slippers wanneer je binnenkomt dat is meestal voor mij al een afknapper
 
idd betreft high heels vind ik een afknapper heb graag dat een Dvp mij begeleid tot de kamer met high heels dat vind ik heel sexy, sommige schakelen direct over op haar slippers wanneer je binnenkomt dat is meestal voor mij al een afknapper

Helemaal mee eens en soms mogen ze die tijdens het spel ook wel eens aanhouden. Nóg beter zijn hoge laarzen :LOL:

Slippers zijn voor op het strand, niet voor in een Redlight district ;)
 
Heeft ze een tattoe over haar hele arm ?,idd betreft high heels vind ik een afknapper heb graag dat een Dvp mij begeleid tot de kamer met high heels dat vind ik heel sexy, sommige schakelen direct over op haar slippers wanneer je binnenkomt dat is meestal voor mij al een afknapper
Gotcha boys maar er bestaat tegenwoordig zoiets als "communicatie". Gewoon vragen. Natuurlijk moet de dame in kwestie dan wel over de vereiste high heels beschikken.

Wat Aitorekke persoonlijk ook suuuper geil vindt is een grietje in sexy lingerie op sneakers. Als ze dan in hare pure staat met enkel haar sportschoenen aan, zo lekker...
 
Is she the nice girl who worked in Villa Tinto and moved to The Hague, Hunsestraat 51. Her new name in Holland was Sandra. She disappeared at the beginning of 2021.
Her friend Nina moved with her to The Hague.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan