Recensie Andrea, Breda 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

richard Snep

Meubelstuk
Forumpionier
2.375
30/06/21
4.154
39
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/1534407-andrea
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
deze dame een dag of 14 geleden bezocht in Oudenbosch..
sketchy ,ik weet het..en altijd de vraag wie de deur opendoet..en natuurlijk app je met een planner in het steenkolen Engels

tijd en tijdsduur afgesproken..al heeft dat laatste weinig zin..meestal weet de dame op de kamer toch van niks..
dus hoppa ,op tijd richting het alom bekende adres..
zal denk ik niet lang meer duren eer de buurt er tegen uit komt..men is met schilderwerk bezig in die wijk..en dat gaat opvallen..telkens verschillende mannen die komen en gaan..bende in de tuin..laken voor het raam ipv vitrage

affijn ,moest ter plaatse 5 minuten wachten..dat er 15 werden natuurlijk..
uiteindelijk toch naar binnen..en ja hoor..de dame van de foto's..zeker foto 1..op de andere foto's is ze het ook.alleen zijn in het echt haar heupen smaller..
waarom ze die zo geshopped hebben?..geen idee..
ze zegt in eerste instantie uit Brazil te komen..dus begin ik in het portugees tegen haar..verstaat ze niet..dus verder in het spaans.(ik zie ze schrikken).want ze staat naast me te texten met de planner in het spaans..
en dat kan ik dus gewoon lezen..
had om anaal gevraagd..maar dat wist ze dus niet..planner schrijft zoiets van 'doe maar snel dan'..,'Andrea' zelf zegt nu tegen mij niks meer..
enkel wat gebroken Engels ..en gaat tegen me aan staan rijden met die toch wel mooie kont van haar..
vervolgens betaal ik haar dus voor een half uur +anaal..nadat ik dat WEER kenbaar maak in haar taal..
ze zegt niks ,en pakt een spuitfles desinfectietroep en een soort vibrator ..
begint alles in de kamer (mij incluis)af te wassen met dat spul..waarom?..geen idee..
vervolgens ploft ze op bed en zet die vibrator op haar klit..ik mag naast haar komen liggen en ze begint me ruw af te trekken..
het is een mooie meid..en door de vreemde setting krijg ik er toch zin in en word keihard..
maar er word niks gepijpt ..en eerst moet mevrouw klaarkomen door die roze staafmixer..raar..maar goed..ze word wel zeiknat..
beffen mocht niet..en voordat ik het weet zit er een rubber rond m'n lul..Youtube op haar telefoon vol aan met Salsa muziek..
heb haar gelijk in missio gepakt..waarbij ze volgens mij goed genoot ..telkens zoenen en me naar haar toe trekken..(maar ze zegt niks)
toen doggy ,en omdat ik haar ook anaal wilde ..probeerde ik haar onderwijl te kontvingeren..
en nu komt het..
dit is waarschijnlijk het nieuwe 'verdienmodel'..je zegt toe te stemmen voor anaal..maar houd vervolgens de achterdeur dicht..
een vinger ging niet ..(en wil haar natuurlijk geen pijn doen)..en na condoomwissel lukte zogenaamd mijn lul ook niet..terwijl ik nog keihard was..
de dame doet dit dus gewoon niet of nauwelijks..
dus haar verder genomen in doggy ,terwijl ze weer met die staafmixer bezig was..ze kwam volgens mij weer .luidruchtig ook..dus zullen de buren blij mee zijn..
condoom vol en klaar..weer die fles alcohol en een rol poetspapier..ander nummertje op de telefoon op..
dame zegt nog steeds niks..is dat ook niet van plan verder..echt jammer ,het is een beetje het nerdy girl next door type met dat brilletje..
als ze net iets meer haar best zou doen en bijvoorbeeld pzc en haar kontje ontspannen ,dan had ik het nog beter naar mijn zin gehad..
uiteindelijk niet echt teleurgesteld..maar een half uur is weer net te kort..en daar speelde ze ook op in..
al heeft ze wel een soort smetvrees..
zit nu overigens in Breda..dus ben benieuwd naar andere ervaringen..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan