Belgianflyer
Newbie
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- 100
Gezien mijn huidige favoriet( Nicola) op vakantie is , effe deze dame ( die steeds maar zwaait naar mij om binnen te komen) toch es bezocht. Ik vind niet direct reeds een recensie van haar dus bij deze. Andrea , of Dea zoals ze haar soms noemen is een Bulgaarse deerne.
Prachtig lijf, mooie voetjes, vriendelijk maar zeer professioneel. Ze aast wel wat op extra's . You like pzc? Ok zeg ik , ze begint direct maar terwijl zegt ze vlug …is extra …… na paar minuten…you like to lick pussy ( ze draaide zich wat over mij) he ja ….ok but extra ….pfff. Dus pijpen is wel heel lekker ( maar wel wat wild) . Heel lekker poesje waar ze van genoot ..( zal wel) dan enkele standjes . Leuk maar geen enkele GFE . Ze is correct vriendelijk en aangenaam. Maar ze kan in geen honderd jaar tippen aan mijn favoriet .
Prachtig lijf, mooie voetjes, vriendelijk maar zeer professioneel. Ze aast wel wat op extra's . You like pzc? Ok zeg ik , ze begint direct maar terwijl zegt ze vlug …is extra …… na paar minuten…you like to lick pussy ( ze draaide zich wat over mij) he ja ….ok but extra ….pfff. Dus pijpen is wel heel lekker ( maar wel wat wild) . Heel lekker poesje waar ze van genoot ..( zal wel) dan enkele standjes . Leuk maar geen enkele GFE . Ze is correct vriendelijk en aangenaam. Maar ze kan in geen honderd jaar tippen aan mijn favoriet .