Recensie Andrea, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

modjomaster

Stamgast
783
09/01/22
965
74
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6772877-andrea
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze wonderschone dame bezocht ze praat gewoon beetje engels en flink wat spaans maar met de vertaal app kom je een eind en hand gebaren ook,
Bij binnenkomst direct me tool gewassen en plaats genomen op bed.
Ze begon me heerlijk af te trekken en begon me direct lekker te pijpen, alleen erg jammer dat je nergens bij kan tijdens het pijpen ze gaat recht tegen over je zitten desondanks was het pijpen erg goed en lang en met diepe halen ze kijkt je hierbij erg geil aan en blijft oogcontact houden.
Hierna heb ik haar ook op haar ruggetje gelegd met haar kutje omhoog en heb ik haar heerlijk liggen pompen, onze lichamen werden erg warm en haar kleine kutje ook dit ging geweldig.
Toen was het tijd voor doggy ze heeft een hele mooie latina kont om tegen aan te stoten en daar heb ik heel erg goed van gebruik van gemaakt. Het duurde ook niet lang voordat ik heerlijk in haar klaar kwam wel in het condoom helaas haha
Het is precies de dame van de foto's hele mooie dame alleen dan zonder make-up ze ziet er van zich zelf heel mooi zie haar laatste foto op haar profiel op kinky daar zie je hoe mooi ze er uit ziet uit ze is erg lief en geduldig alleen zoenen doet ze niet aan.
Ik zeker weten terug naar deze dame het is een toppertje.
Dame ontvangt midden in het centrum op 5 minuten lopen van de doubie wat best prettig is haha
Ik blijf het veel geld vinden voor een half uurtje maar tegenwoordig vragen sommige dames in de doubie ook al tussen de 80 en 100 euro voor een half uurtje de huiselijke sfeer is wel wat prettiger dat zeg ik zelf al hoewel ik de peeskamertjes ook wel een mooie sfeer vind hebben met dat roze licht haha
 
Terug
Bovenaan Onderaan