Recensie Andrea, Emmanuela's Angels, Temse 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Monstercrabke

Wandelaar
67
25/06/24
87
34
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
60
Ik bezocht EA te Temse op een maandagmorgen zonder afspraak.
Ik werd binnengelaten door de mooie lieftallige Manuella. Daarna kwamen de aanwezige dames zich voorstellen, waarbij mijn keuze op Andrea viel.
Mooi figuur en gezicht.
Ze is vriendelijk, maar ze spreekt enkel Spaans, dus werd er weinig gesproken. (tijdens de wisseling van standjes begreep ze "doggy" niet onmiddelijk)
Alles verliep naar wens qua strelen, kussen (tongkussen was miniem) pijpen en een paar standjes neuken.
Ze vroeg na het klaarkomen of ze nog een massage mocht geven. Uiteraard, en dit was ook fijn.
Ik bezoek ze misschien nog wel eens.

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://primary.jwwb.nl/public/s/l/w/temp-sotvklxopphtisjqtqlv/img-20250923-wa0004-high-i4eih7.jpg
Totale kosten (in euro)
120
Laatste dag van deze dame te E.A. Kontich.

Jenny gaf nog mee dat Andrea en Lucia door de band alle klanten behagen.

Foto's zijn relatief recent maar de glamour kwamen we niet tegen. Eerder de girl next door. Deze 30-jarige Spaans-Dominicaanse, dacht zelf Spaans-Marocaans, heeft een slanke lichaamsbouw, klein buikje, kleine borsten met leuke tepels, als ze naar je kijkt lijkt het alsof ze naast je heen kijkt, iets met de 👀 zei Andrea. Iets plattere kont dan mijn favoriete latina ass.

"I do all" zei Andrea op de trap. Na het 🧺 je, waar ze veel 🧼 gebruikte, mijn piemel nog eens proper gemaakt met vochtige doekjes op het 🛌.

Andrea, blijkbaar haar echte naam, vloog er stevig in bij het pijpen, forse screwdrive bewegingen en dt 80%. Gaf aan het wat sensueler op te bouwen. Regelmatig onderbrekingen en o ja ze is dominant en geeft graag bevelen.

Andrea beginnen beffen. Kreunen, over haar buik en borsten strelen, over mijn hoofd strelen. Ze kwam naar eigen zeggen klaar ✅ maar ik geloofde het niet. Haar tepels waren zeer gevoelig dus ben niet echt doorgegaan. 🚩. Ik gebruikte veel speeksel en dan was het papier nooit ver weg.

Pijpbeurt 2. Opnieuw hevig, minimaal de teelballen en schacht, kwam klaar in haar 👄je. Dat was niet de bedoeling zei Andrea. Kost normaliter 50 euro extra. Andrea zei dat ze in werkelijkheid had gezegd "I do almost all". Jajaja 🤭.

Massage voor mij. Behoorlijk goed en volledig. Daarna gaf ik haar een massage met haar bodylotion.
Veel praten 🗣️ en regelmatig lachen. Een zotte doos.

Andrea kwam na een penismassage lekker schuren in cowgirl. Maar ook weer tekort.

Pijpbeurt 3. Weer fors en toen zei Andrea "Nu wil ik dat je in mijn 👄je komt" ?!?! Oké 👌. Begreep het niet meer maar ga er echt niet wakker van liggen.

Nog wat liggen knuffelen 🥰, praten en lachen en een massage van mijn borstkast. Waren 5 minuten over de tijd.

Ze gaf mij een compliment dat ik zo proper was en fris rook. Niettegenstaande dat gebruikte ze een zakje vol vochtige doekjes. Beetje storend.

Vandaag eerder afwerkseks. Sensualiteit zat enkel in de massage. Passie niet gezien.

Herhalingsgevaar? Zou kunnen. Ze heeft wel iets en de date evolueerde positiever naar het einde. Kan onnodig bazig zijn maar ook lief, goedlachs en humoristisch. Tongzoenen 💋 enkel in functie van het opgeilen richting hoogtepunt.
In mijn top-5 geraakt ze niet.

Ondertussen bericht gekregen dat Jennifer terug is…

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan