Recensie Andrea, Huize Sandra, Breda 4,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1620

Stamgast
Forumpionier
565
24/07/21
2.247
37
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.huizesandra.nl/dame/andrea/
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Meerdere malen (4) bij dit aardige vrouwtje geweest. Kom je aanlopen in de straat en zij komt aanrijden dan begint ze al te zwaaien. Stapt uit en maakt een praatje. Binnen vraagt ze ook altijd hoe het met je is (mits je haar tegen het lijf loopt) ook al ga je met een ander naar boven. Heeft mooi zwart lang haar. Vingeren doet ze helaas niet. Ze draagt uit zichzelf van allerlei dingen voor. Zo mocht ik bijvoorbeeld plaats nemen op de wastafel waarna ze mij ging pijpen. I.p.v. het standaardprotocol van ga maar liggen wilde ze staand gebeft worden of in de stoel waar ze hygienisch als ze is een handdoek in plaatst. Ook werd ik in de stoel gepijpt. Allerlei standjes gedaan zoals bovenop, zijwaarts, missionaris en reverse cowgirl . Ook nog even op de wastafel genomen. Ze heeft echt hele mooie borstjes met mooie knopjes waar je heerlijk aan kan sabbelen en zuigen. En niet te vergeten een mooi strak grotje. De laatste keer dat ik bij haar was deden we doggy en ging ze steeds platter liggen tot ze op haar buik lag. Dat was een heel gaaf standje. Het is een klein vrouwtje maar ze kan heel veel hebben.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.huizesandra.nl/dame/andrea/
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Andrea is een van mijn favoriete dames. De meeste dames bezoek ik eens en dan nooit weer. Andrea heb ik denk ik wel 3 of 4 keer bezocht.

Ze heeft wel een beetje een standaard routine. Zij kleedt jou uit, doet een striptease terwijl ze met haar billen tegen je aanschuurt voor de spiegel. Maar het werkt elke keer weer bij mij. Ze heeft een prachtig lichaam en geweldige billen (wel hier en daar enige modificaties).

Geen enkel standje is te gek voor haar. Ik ben zelf vrij saai en houd het meest van missionaris en cowgirl, maar met haar ontdek ik iedere keer weer een nieuw exotisch en lekker standje. Ze schakelt ook heel vloeiend van het ene standje naar het andere. Sommige dames vragen wel 10x in welke positie je het wil doen en of je het lekker vindt. Dat hoeft bij Andrea niet, ze weet precies hoe ze je gek moet maken.

Ze heeft een heerlijk fris kutje en haar kontgaatje smaakt ook heerlijk. Voor de liefhebber is een prostaatmassage ook mogelijk. Ze heeft ook een leuke zwarte voorbinddildo (maar dat is niet voor mij weggelegd). Een vibrator of dildo op haar gebruiken behoort ook tot de mogelijkheden.

Zoenen doet ze heel sensueel en met veel gevoel, maar tongzoenen is nauwelijks mogelijk. Af en toe voel je wat tong, maar niet veel. Dat is het enige minpuntje wat ik kan bedenken bij deze dame.

Maar bovenal is zij een heel lieve dame. Ik weet nog dat ik een keer na het werk haar 's avonds had bezocht en ik had na onze date best wel honger. Ze stelde direct voor om een bord eten voor mij te halen uit de keuken. Mocht ik nog lekker een flink bord aardappels met kip en groente wegwerken op de kamer na onze date.

Ik kijk nu alweer uit naar mijn volgende date met Andrea.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.huizesandra.nl/dame/andrea/
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een paar weken geleden heb ik een afspraak gemaakt met Andrea. De leeftijden her en der lopen wat uiteen, op Kinky staat 40 en ik denk dat dat wel aardig klopt. Ze was in elk geval een opvallend goed geconserveerde slanke Zuid-Amerikaanse, met borsten geholpen door de dokter. Ik vond haar er erg leuk uitzien, met een expressief uiterlijk. Ze ontving me al bij de deur en bleek een enthousiaste en gezellige prater, Nederlands met een vet accent.

Op de kamer eerst even opgefrist, waarna ze begon met een massage. Dat deed ze erg goed. Daarna deed ze een condoom om en heeft ze me heerlijk gepijpt.

Daarna hebben we in verschillende standjes een poos lekker geneukt. Ze doet heerlijk mee en lijkt er zelf echt plezier in te hebben. Omdat ze zo enorm haar best deed en me fantastisch verwende heb ik haar ook verwend, dat leek gewaardeerd te worden. Uiteindelijk dreigden we over de tijd heen te gaan, maar in missionaris heerlijk klaar gekomen.

Nog even gedoucht, afscheid genomen en weer vertrokken. Het is dat Breda nog best een eindje rijden is voor mij, maar voor Andrea wil ik nog wel eens terug komen. Aanrader!

Linkjes:
https://www.huizesandra.nl/dame/andrea/
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/516681-andrea
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.huizesandra.nl/dame/andrea/
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week weer eens naar huize Sandra geweest en me weer eens laten verrassen welke dames er aanwezig waren. Ik kon kezen uit een 5 tal dames waarvan ik er sommige al kende. Als laatste kwam andrea en dit is echt mijn type. Dus afgesproken voor een half uur maar later tijdens de geweldige date nog eens 15 minuten bijgeboekt het was te lekker. Ook is andrea gezellig om mee te kletsen en ze doet er alles aan om het naar je zin te maken. Na heerlijke standjes tot een heerlijk hoogtepunt gekomen. De laatste 10 min nog een heerlijke massage. Ik zal zeker nog eens voor deze leuke dame kiezen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.huizesandra.nl/dame/andrea/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ervaring is enkele weken geleden. Nu pas beetje tijd om administratie in te halen...
Andrea is een fijne dame die enorm gedreven en enthousiast is. Pijpen doet ze enorm goed. Neuken is met volle overgave waarbij ze bijna smeekt om hard genomen te worden. Voor de medewandelaars die wat groter geschapen zijn; Andrea kan het hebben!
Allen daarheen zou ik zeggen!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.huizesandra.nl/dame/andrea/
Totale kosten (in euro)
115
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren op de bonnefooi bij Huize Sandra binnen gestapt.
Tijdens de voorstelrond kwamen 8 dames, ik heb dit keer gekozen voor de meest enthousiaste en dat was Andrea.
Tijdens het voorstellen kreeg ik al de indruk dat zij er wel zin in had en dat bleek de juiste keuze te zijn.

Ik heb genoten van de 50 minuten die ik had samen met Andrea, vanaf het eerste ogenblik gaf ze aan dat ze er heel veel zin in had en begon ze met het geven van complimentjes over mijn uiterlijk.
Dat complimenteren heeft ze gedurende de hele date volgehouden, ze creëert een prettige sfeer en geeft je het gevoel dat je speciaal bent.
Andrea is een Colombiaanse die al best een woordje Nederlands kan praten, ze is dan ook al zo'n 10 jaar in ons land.

Op de kamer heb ik eerst een douche genomen en daarna begon Andrea al tegen mij aan te rijden.
Toen ik op het bed ging liggen hebben we eerst mijn wensen besproken en is zij begonnen met een heerlijke pijpbeurt, na zo'n 10 minuten bood ze ook haar poesje aan en veranderde we naar standje 69.
Ik heb beide gaatjes heerlijk kunnen likken, Andres daalde zelf ook iets verder af naar beneden met haar tong.
Ook heeft ze aangeboden een prostaat massage te geven, dit deed ze ook erg goed.
Toen we beide behoorlijk geil waren is zij bovenop komen zitten en heeft mij reverse cowgirl bereden waarbij ik na zo'n 10 minuten het condoom heb volgespoten.

Omdat er nog tijd over was heeft zij voorgesteld om een massage aan te bieden, dat deed ze overigens erg goed.
Alle plekjes werden uitgebreid en kundig gemasseerd, ze vroeg of ik nog een 2de ronde wilde gaan maar hiervoor heb ik vriendelijk bedankt, ik genoot immers intens van haar fijne massage.

Het enige minpuntje is dat ze absoluut geen tong gebruikt bij het zoenen, verder een top date gehad met haar.
Ze gaat mij zeker terug zien :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan