Recensie Andrea Tovar 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

peter3

Stamgast
281
13/09/21
186
20
Ik bots net op https://www.redlights.be/prive-ontv...-mooietransexuele-authentiek-en-sensueel.html

https://old.redlights.be/zoeken/?q=0465550177

Vind ik een héééél aantrekkelijke trans!

Alleen hier nog geen info (en dus ook geen recensie) en vooral wat me tegenhoud is de soit-disant 18x2cm.
Dus in de praktijk enkel interessant voor wie top is vrees ik.
Want naar mijn ervaring is bij shemales de praktijk de lengte / 2 van wat in hun ad staat.
En zeker als er nergens een (echte) foto of video te bespeuren valt met hun derde been(tje).

Ben toch benieuwd wie er eens bij zou gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb deze dame al eens mogen voelen, en ze is echt wel groot geschapen. 18cm minstens en goede dikte. Ze wordt ook vlot hard en neukt lekker door.

Zeker een aanrader voor wie graag bottom is.
 
Ik heb deze dame al eens mogen voelen, en ze is echt wel groot geschapen. 18cm minstens en goede dikte. Ze wordt ook vlot hard en neukt lekker door.

Zeker een aanrader voor wie graag bottom is.
Hmm ik heb haar ook al zien passeren en ben wel opgewonden door haar. Zou mijn eerste Trans zijn. Ben eens benieuwd wat ze vraagt. Maar haar advertentie is niet meer op redlights
 
Andrea is een sympathieke, lieve, evenwichtige en mooie meid. Ze is professioneel, maar op de goede manier: ze wil dat je voldaan naar huis rijdt. En omdat ze heel gezond leeft, produceert ze de lekkerste sperma. 🥰 Wees lief voor haar en je kan iets opbouwen samen, als je begrijpt wat ik bedoel.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben er ook geweest, ze is idd geweldig. Ik ga zeker nog eens terug, enkel al voor haar massage
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan