Recensie Andrea TS, Antwerpen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
18cm
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ja. Was een van der eerste klanten in België. Maanden terug. Keihard geneukt zodat ze zelfs kwam zonder handen. Ze kon het niet tegen houden. Vanwaar het komt van zeggen dat ze alleen top is weet ik niet. Nadien even wachten. Dan terug beginnen. Dan topte zij mij... En kwam terug. Ja. Geluk dat ik het in de mot had en me vlug klaar trok of ik mocht naar huis zonder orgasm haha. De week erna terug gebeld maar toe' was de prijs plots 50 duurder. Dan maar niet.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zoals beloofd mijn belevenissen van Maandag 29 Januari.........

Hij had haar tijdens zijn middagpauze reeds een sms gestuurd om te checken of ze beschikbaar was.
Ze had hierop vrijwel meteen gereageerd dat ze kon en vermeldde hierbij ook direct prijs en locatie...
Na een deugddoende douche stapte de Gentse Walker in zijn wagen en vatte zijn rit richting Gent aan.
Omdat zijn date deze keer doorging niet ver van de Korenmarkt koos hij ervoor om zijn wagen te parkeren de St Michielsparking.
Bij het binnenrijden van de parkingmerkte hij op dat de eerste verdieping enkel gereserveerd was voor fietsen.
"Ach, natuurlijk!" dacht hij bij zichzelf. "Het is vanaf Woensdag Lichtfestival."
Een geluk dat hij dan niet afgesproken had, of parkeren was iets moeilijker geweest.
Maar goed, hij parkeerde zich op -2 en stapte richting Veldstraat.
Bijna op de locatie aangekomen stuurde hij nog een sms om te zien of ze klaar was. Vrijwel onmiddellijk stuurde ze dat hij mocht komen.
Toen hij bovenkwam opende ze de deur in een sexy niemendalletje waar de bobbel van haar lul goed in te zien was.
Afgerekend, kleren uit en plaatsgenomen op het bed.
Zij bleef rechtstaan, haalde haar lul boven en bood hem aan om te pijpen.
Al zuigend werd hij groter en harder in zijn mond en ze genoot er blijkbaar van.
Ze legde zich nu ook neer op bed en vroeg of ze hem mocht neuken.
Aangezien het toch even geleden was, paste hij hiervoor en ging door met haar te pijpen. Ondertussen beroerde hij haar tepels en hierdoor kwam ze bijna klaar.
Na elkaar nog een tijdje verwend te hebben kwamen ze beiden klaar.
Zalig date, maar voor The Gentle Walker zag ze er iets te jongensachtig uit. Hij had liever toch wat meer tiet.
Op de terugweg naar de parking stak hij een sigaret op en dacht bij zichzelf dat het lang gelden was dat hij Chanel nog eens had bezocht.......

The Gentle Walker
 
Terug
Bovenaan Onderaan