Recensie Andreea, Antwerpen, Schippersstraat 32/3 4,43 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Is toch ook niet zo relevant/belangrijk? Het is toch geen wedstrijd wie wat weet? En waar ze is terwijl ze nog niet aan het werk is voor ons wandelaars nog minder belangrijk...., ze is sinds 10 maart in Antwerpen😉, nu gewoon afwachten tot ze weer kan beginnen en dat zelf zal communiceren via internef en enkele klanten met wie ze contact heeft. Kwestie van tijd.
 
De eye-roll was niet nodig.. maar goed. Ik had dus de oude link, die op het moment van mijn post niet werkte.

Enfin goed om te horen dat ergens volgende maand terug start. Ik zal dan wel eens met haar afspreken.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Net bij deze knappe dame geweest. Haar looks zijn inderdaad out of this world. De hot blonde waar je van droomt maar normaal nooit in je bed krijgt.
Ze is zeer lief en gewillig. Spijtig dat ze door haar nieuwe borsten nog zeer gevoelig is en vele standjes niet wil doen. 100 euro was daarom net iets te veel vind ik zelf.
Voorlopig zal ik haar enige tijd niet meer bezoeken. Maar misschien over enkele maandjes wie weet.
 
Voor de geile snoepers ... Andreea is terug:)
 
Maandag was ze er inderdaad. Maar eerlijk gezegd… ok. Nieuwe valse borsten. Maar ervoor veel mooier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan