WHEM Andreea - Relaxdreams

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Exact ook mijn vraag: ziet er goed uit, mooie curves, flinke buste en een kont waar wat pak aan is! (y)
Hopelijk is er al iemand van het forum langsgeweest...

@wandelstudent Ben je uiteindelijk langsgegaan? Anders even een recensie plaatsen...
 
Ze staat terug op de site. En nu SiSi en Victoria met verlof zijn zou ik ze wel eens willen proberen. Ben alleen niet zeker of ze zo goed gaat zijn als de 2 toppers. Iemand al ervaring met haar ?
Vandaag eens gaan checken. Was eigenlijk een tegenvaller. Ze heeft een prachtig lichaam maar zeker geen GFE. Ik wacht op Victoria en Sisi 😉
 
Laatst bewerkt:
Is denk ik niet dezelfde dame. Ziet er volledig anders uit op de foto.

De vorige Andreea had ik bezocht, was een iets oudere blonde dame, was ook veel blanker dan deze Andreea.

Was wel een positieve ervaring met GFE.
 
Bedankt voor de feedback. Dan zal het inderdaad een andere geweest zijn want deze nu is wel knap maar ik ga er toch niet meer naar terug. Spijtig eigenlijk want ik ben de komende weken vaak in de buurt en had er graag nog een goeike gehad om mee af te spreken. Zal iets anders moeten zoeken in de buurt van Gent 😉
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan