Recensie Andreea (Roe), Alkmaar, Achterdam 2pg1k3 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ghost005

Vaste klant
Forumpionier
191
29/06/21
222
6
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Weer een Andreea, ik hou maar even de schrijfwijze aan van de andere Andreea's.

Ik had me voorgenomen vandaag in principe weer eens binnen te gaan bij een dame waar ik nog nooit geweest was. Alex, Monica, Alina a17k3?
Monica was er niet, Alina ook niet. Alex wel, maar ik twijfelde toch toen ik haar zag: eerst nog maar even een rondje. Ik was ook een dame gepasseerd die ik nog nooit eerder gezien had die er naar mijn smaak best knap uit zag . Twee mannen waren ook enthousiast: "misschien toch dadelijk maar hier terugkomen, want ze is lèèèkkkker man"... Voordat ze over hun twijfel heen waren en terugkwmaen dus maar eens geinformeerd bij haar. Andreea, redelijk prettige stem, vriendelijk aan de deur, inderdaad vrij knap gezicht, koolzwart lang haar, los, scherpe zwarte make up (eyeliner, met een klein extra treepje opzij dat haar goed stond). Borsten schat ik b cupje. Pijpen neuken 50 euro en daarvoor mocht ik ook haar borsten likken. Haar pussy likken kon voor 30e extra, maar dat deed ze normaal eigenlijk niet zei ze. Gezegd dat ik het nog eens zou overdenken.
Toch maar eens even naar Alex. Haar figuur ziet er prima uit, maar op de een of andere manier trekt haar gezicht me niet zo aan, o.a. de bijgewerkte lippen. Toch even praatje, Alex, 50e, 15min (die toevoeging staat me ook nooit zo aan), nee beffen kon niet, dat deed ze nooit (volgens mij ooit gelezen van wel). Vooraf ws ik er op voorbereid om eventueel dan maar zonder beffen te doen, maar vanwege de andere bedenkingen toch maar voor de zoveelste keer niét bij Alex binnen.

Als het dan toch zonder beffen moest dan maar een helemaal nieuwe dame in Alkmaar die me bovendien uiterlijk meer aantrok: Andreea.
Ik was welkom. Ze ging staan en ik verslikte me een beetje: ook Patricia is op haar hakken al bijna een kop groter dan ik, maar deze leek wel 2 meter+! Komt door de hakken zei ze, maar als Patricia de hare uitdoet is ze net iets kleiner dan mij, en deze Andreea torende blootsvoets nóg boven me uit. Dat is op zich ok voor mij hoor, om eens mee te maken.
Andreea stond er sinds een paar dagen zei ze, en vorig jaar heeft ze 2 weken in Alkmaar gestaan.
Andreea is slank (maar niet mager), een prima figuur. Die hoge hakken zijn helemaal nergens voor nodig, maar als ze denken dat wij dat onder alle omstandigheden erg geil vinden wie zijn wij dan?). Misschien een heel klein restant buikje.

Het was voldoende als ik mijn handen waste (?), ik mocht gaan liggen, de kleine werd behandeld met een vochtig tissue. Andreaa kwam over me heen zitten/liggen en bood mij beurtelings haar best lekker aanvoelende tietjes aan. Dat was zeker niet verkeerd, ze had ook van vlakbij gezien best een knap gezicht, mede door de make up, en het blijft dan toch een voorrecht -ook al heb je ervoor betaald- de bijbehorende tietjes knus tegen jouw gezicht te voelen en zachtjes aan haar tepels te zoenen en sabbelen. Links...... rechts.... mocht ik rustig nog eens herhalen in een nog iets knussere positie.

Dame frommelde wat met vrij slappe kleine ghost en deed er al snel het condoompje om. Die "ging ze goed stijf maken en dan ging ze me lekker neuken, ik ging voelen hoe lekker warm het daarbinnen was". Leuk, eerste keer dat een dame zo onverwacht overgaat naar stimulerende, zeg maar geile taal om me op te winden. Er zijn wel meer dames die geile taal inzetten, o.a. Latina's zoals Anna, maar dan lijkt het echter. Op de een of andere manier had ik het niet verwacht van deze dame. Maar toch leuk.

De dame pijpte best wel aardig, afwisselend korte en lange halen, maar niets bijzonders en wat mij betreft ook niet stevig genoeg (te weinig druk zou Pietje zeggen). Wat wel leuk is dat Andreea je daarbij goed en vaak aankijkt, "oogcontact", mooi om gade te slaan. Ik was vandaag wat moe, bood haar aan wat te assisteren met wat eigen trekwerk maar dat wilde ze niet. Ik verdenk haar toch van wat ingewikkelde hygiëne opvattingen, maar zo erg als bijvoorbeeld Nela in haar nadagen is het zeker niet. O ja, ze zat aanvankelijk met haar benen over elkaar, maar toen ik toch wat vrijpostiger werd deed Andreea gewillig haar benen van elkaar om mijn vingers vrij spel te laten hebben (nou ja, ik ben ook weer niet overdreven de diepte ingegaan om die vrijheid echt op de proef te stellen). Ja dat was lekker zei de schat. In elk geval vond ik het zelf lekker, en dat poesje was beslist ook lekker geweest om te likken.
.
Na een tijdje was ik op halve sterkte, ze had even eerder al eens gepolst of ik boven op wilde, dus nu maar voorgesteld om te proberen. Neuken in missio was gewoon lekker, heel even vingertjes erbij maar dat kan ook bedoeld zijn als spalkje voor ghostje, en al gauw verdwenen die vingers. Ook toe ik echt bovenop haar ging liggen om haar borsten weer te voelen en haar hals te kussen deed ze niet afwerend. Maakte ook wat geluidjes, -en over haar lekker warme poesje heeft ze misschien toen pas gerept, hoe dan ook was dat zeker wáár.

Overgeschakeld op doggy, en dat was prima, mooi achterwerk en rug om tegen aan te kijken, vast te pakken en voorzichtig te kneden (met verschuldigd respect uiteraard).

Toch was ik dus moe en merkte dat ik zo niet ging komen, zeker niet toen het ongeduldige (of wellicht ook echt stimulerend bedoelde) "come baby come" begon te klinken.
Dus gezegd dat ik het met de hand ging doen. Dat is nooit zo'n succes met condoom bij mij, maar ze maakte geen aanstalten het weg te halen. En bovendien nam ze het trekken / penismasseren ook een tijdje over en dat deed ze redelijk goed en aangenaam. Nog eens zelf overgenomen, toen ik het condoom alsnog eraf haalde had ze daar ook begrip voor. Maar het mocht niet baten, en het ging haar duidelijk te lang duren. Toen ze iets zei van "lukt het niet zo" liet ik het er maar niet op aankomen en stopte ik maar. Het was immers ook zonder klaarkomen best een leuke ervaring geweest met Andreea.

Ik zag sigaretten, maar ze heeft niet gerookt tijdens mijn verblijf (of kort ervoor)
Leeftijd schat ik een jaar of 30, maar niet gevraagd.

Vreselijk spraakzaam was Andreea niet, ook niet vooraf, maar ook weer niet zo dat het onaangenaam was en ze gaf wel antwoord als je wat vroeg.

Wat is mijn totaalindruk over deze kennismaking? In cijfers zou ik liefst een 7 tot 7,5 geven. Ik heb zeker geen spijt Andreea bezocht te hebben. De dame is niet onaardig, doet ook wel redelijk haar best en is geen groentje. Het genieten van haar uiterlijk (en nou ja, een stukje van haar inwendige) overheerste bij mij sterk, al zou ik haar met de term optic fuck toch wel tekort doen.
Ik weet niet of ik bij vaker bezoeken ook een 'klik' met haar zou kunnen gaan voelen. Ik miste het beffen, maar 30 extra is mij echt teveel (bot gezegd leg ik daar dan liever nóg eens 20 euro bij om een keer extra te gaan bij een dame waar beffen of andere specialiteiten al in de standaardprijs zit (wrek die ik ben) Ik probeerde dat zelfs meteen in de praktijk te brengen bij Anna, maar na 20 mi. wachten bij haar kamer maar naar huis gegaan.
Best kans dat ik nog wel eens een keer terug ga naar Andreea als ik zeker weet zelf wat betere prestaties te zullen leveren. En misschien zie ik dan weer nieuwe uitdagingen die noden tot vervolgbezoek aan deze onmiskenbaar mooie dame.


Groet,
Ghost
 
Laatst bewerkt:
Oké. Ik ben ook bij haar geweest maar bij mij redelijk het zelfde als hier boven besproken ,alleen hielt ze bij mij der hand er aldoor tussen met neuken in welk standje dan ook. Daar heb ik zo'n hekel aan als ze dat doen, ik begrijp het wel maar ik vindt dat zo storend!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan