• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Andrew Tate

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voordat de bloggers hun invloed deden gelden, waren het met name de reclamemakers die mensen zodanig wisten te bespelen dat je niet meer meetelde als je niet een bepaald merk jas/schoenen/kleding droeg, om maar eens wat te noemen.
Scholieren waren een dankbare doelgroep, want erbij horen is alles.
Waar niemand bij stilstaat is dat mensen van ergens tussen de 30 en 50 dus eigenlijk de mode bepalen/ bepaalden.
Nu gaat het al veel verder dan mode. Gedachtengoed etc.

IK heb nul medelijden met hun. Hopelijk blijft hun rotzooi lang van het internet.

Nu is het aan de gerechten om uit te zoeken of ze strafbare feiten gepleegd hebben.

Nu is het aan de gerechten om uit te zoeken of ze strafbare feiten gepleegd hebben.
Al zo lang proberen ze hun te veroordelen en het lukt maar niet.

Maar gewoon heel veel tijd aan moeite aan besteden en terroristen, Pakistaanse grooming gangs en andere criminele migranten vrij rond mogen lopen....two tier policing is echt uit en happening

Uiteindelijk moet deze zaak gewoon op basis van het bewijs worden beoordeeld.
Dat er discussie is over hoe andere zaken in het verleden zijn aangepakt, verandert niets aan de vraag of de beschuldigingen in dit dossier bewezen kunnen worden.
Het zijn wat mij betreft twee afzonderlijke discussies.

Al zo lang proberen ze hun te veroordelen en het lukt maar niet.
ze zullen wel een reden hebben iemand zo maar oppakken kan niet. En ook als ze niets mis daan hebben moeten ze met niets in zitten.
Maar gewoon heel veel tijd aan moeite aan besteden en terroristen, Pakistaanse grooming gangs en andere criminele migranten vrij rond mogen lopen....two tier policing is echt uit en happening
Ik wacht tot wat de uitspraak gedaan is. Maar als ze het kunnen bewijzen. Denk ik dat iederen blij zullen zijn dat zulke influencers gestraft worden.

Eens kijken of ze in de VS wel iets hard kunnen maken, juridisch gezien dan. Persoonlijk zie ik ze het liefst voor jaren de bak in gaan .
Maar ja, het zijn van een narcistische, conservatieve opruiende klootzak is ook in de VS geen strafbaar feit.
Integendeel zelfs

Eens kijken of ze in de VS wel iets hard kunnen maken, juridisch gezien dan. Persoonlijk zie ik ze het liefst voor jaren de bak in gaan .
Maar ja, het zijn van een narcistische, conservatieve opruiende klootzak is ook in de VS geen strafbaar feit.
Integendeel zelfs
Das het mooie tis de uk die zijn uitlevering vraagt. Ze dachten safe te zitten in de vs.

Laatst bewerkt:
Cel in. In België is Dennis (Burkas) Black Magic veroordeeld voor identieke feiten maar nog steeds onder borg vrij. En Pierre Woodman behoort ook achter de tralies.Allemaal krapuul.

Die Pakistaanse grooming gangs en hoe dat is aan gepakt is echt verschrikkelijk en had nooit mogen gebeuren. Maar volgens gegevens gov.uk is ongeveer 82% tot 88% van de veroordeelde of behandelde zedendelinquenten in Engeland en Wales blank.

Een punt proberen te maken met halve waarheden is natuurlijk geen punt.

Two Tier Policy is ook al door onderzoek van 2 universiteiten, University of Stalford en de Northhumbria University, weerlegd als een conspiracy theory. Maar ik snap dat dit sprookje op (ultra) rechtse sites en blogs nog steeds in stand wordt gehouden want ze spelen zo graag slachtoffer.

Grooming, sex trafficking, verkrachting of seks met minderjarigen moet worden aangepakt, door wie het ook wordt of is gepleegd. Dus geef de volledige Epstein files vrij, en pak elke schuldige aan of dit nu Clinton, Trump, Prins Andrew of Bill Gates is. De broertjes Tate mogen van mij lang de gevangenis in als ze bewezen schuldig zijn, en daar lijkt het, gezien de beschuldigingen, toch heel erg op.

Die Pakistaanse grooming gangs en hoe dat is aan gepakt is echt verschrikkelijk en had nooit mogen gebeuren. Maar volgens gegevens gov.uk is ongeveer 82% tot 88% van de veroordeelde of behandelde zedendelinquenten in Engeland en Wales blank.

Een punt proberen te maken met halve waarheden is natuurlijk geen punt.

Two Tier Policy is ook al door onderzoek van 2 universiteiten, University of Stalford en de Northhumbria University, weerlegd als een conspiracy theory. Maar ik snap dat dit sprookje op (ultra) rechtse sites en blogs nog steeds in stand wordt gehouden want ze spelen zo graag slachtoffer.

Grooming, sex trafficking, verkrachting of seks met minderjarigen moet worden aangepakt, door wie het ook wordt of is gepleegd. Dus geef de volledige Epstein files vrij, en pak elke schuldige aan of dit nu Clinton, Trump, Prins Andrew of Bill Gates is. De broertjes Tate mogen van mij lang de gevangenis in als ze bewezen schuldig zijn, en daar lijkt het, gezien de beschuldigingen, toch heel erg op.
Het erge is dan nog dat het vaak mensen zijn die invloed hebben en er misbruik van maken.

De invloed gaat ver...
Ik hoop dat die broers elke dag goed onderhanden genomen worden. En ook onder de douche.

Volgens mij gaat dit meestal om wat timide, bedeesde jonge mannetjes, die ervan dromen om zoals Tate zijn, en denken dat zij ook kunnen worden als ze maar genoeg van zijn content bekijken en dit rondbazuinen.

Echter verliezen zij uit het oog dat Tate aan een narcistische persoonlijkheidsstoornis lijdt, terwijl ze zichzelf vaak ergens in het autistische spectrum bevinden.
Twee werelden die mijlen ver uit elkaar liggen en elkaar nooit zullen vinden.

#psychologie van de koude grond 😛

Volgens mij gaat dit meestal om wat timide, bedeesde jonge mannetjes, die ervan dromen om zoals Tate zijn, en denken dat zij ook kunnen worden als ze maar genoeg van zijn content bekijken en dit rondbazuinen.

Echter verliezen zij uit het oog dat Tate aan een narcistische persoonlijkheidsstoornis lijdt, terwijl ze zichzelf vaak ergens in het autistische spectrum bevinden.
Twee werelden die mijlen ver uit elkaar liggen en elkaar nooit zullen vinden.

#psychologie van de koude grond 😛
Snappen doe ik het wel, maar het is verdervelijk
Binnen dit kader is het internet een ramp, wat dat aangaat, want anders had hij zijn hersenscheten nooit de wijde wereld in kunnen sturen.
Een tijdschrift had zijn schrijfsels nooit gepubliceerd.
Voor mij is dat een man die veel ( jonge) mannen praatjes verkoopt. Vooral onzekere en verzuurde mannen lopen er in. Want er wordt hun verteld dat alle vrouwen ondankbaar zijn en geen respect hebben voor " echte" mannen en zo verder. Dat gaat binnen als zoete koek.

velen zien daar " de echte man" in. Door de dikke auto's, huizen etc. Zoals @Spee - Dee naar mijn mening correct aanhaalt denken er veel waw ik wil ook zo zijn die heeft alles..... en de vrouwen komen dan wel van zelf!

Naar mijn mening is andrew tate en groote sukkel. Neem hem het internet weg en hij is niets meer. Want dat is heel zijn persoonlijkheid. Zijn eigen fans moeten eens beseffen dat tate hun meer nodig heeft dan zij hem.

Nou nou,

Laten we ook stellen dat er een groep is die luisteren kan naar tate; en dat de woorden die die zegt wat minder extreem opnemen dan juist andere groepen jongeren. Ik vind er niks mis mee om te stellen dat men wat vaker een workout mag doen. Ik vind ook dat een man op deze wereld z'n plek is om te voorzien en om te sufferen. Ik voel me in dat opzicht niet echt getriggered in de zin dat hij nu mijn voorbeeld is (lol) en ik ook naar zijn woorden of acties moet gaan handelen. Het zou eens wat zijn.

Maar ik loop al wat langer dan Tate mee op internet; en heb echtwel het e.a gezien. Hij heeft wel wat bereikt, een kampioen kickboxen daar; vind het raar dat we 'm nooit in NL hadden gezien of matches tegen nederlanders. Hij was ook tot de eerste groep die goedkoop in bitcoin gestapt was en daar stinkend rijk van geworden was.

Ik vind het zo jammer dat wanneer zo'n hustlers university dat daar postings in geplaatst werden die betrekking hadden tot op uitbuiting van vrouwen (niet door tate's) meteen direct op tate's te verhalen valt. Snap je. Dat is als bij een motorbende 1 of 2 leden uit de schreef gaan en de captain daarvan direct aansprakelijk voor wordt gesteld.

Net zoals hier op het forum mischien 1, 2 leden uit de schreef gaan, maar die echt geen beeld zijn van het totale plaatje van dit forum. Kijk je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is. En wanneer je je straf hebt uitgezeten is het ook tijd voor een tweede of nieuwe kans. Toch?

Ik denk echter dat ie na dit allemaal opnieuw gigantisch viral gaat. Dit soort PR smullen ze ook van.

Terug
Bovenaan Onderaan