WHEM Angel- Amstelveen (voorheen Amsterdam , Den Haag)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Foto's zijn (deels) niet van zichzelf maar van Juju Ferrari, een of ander Instagram model. Foto's 1, 2, 3, 12 en 14 zijn van Juju Ferrari. Daarnaast heb ik het idee dat sommige foto's wel van haar zijn maar extreem gefotoshopt. Foto 8 bijvoorbeeld is dezelfde outfit en omgeving als een paar andere foto's maar het lijkt ineens of haar gezicht er totaal anders uit ziet.

Wat overigens allemaal niets zegt over haar service. Er is een reden dat ik hier terecht kwam en dat is omdat ik ook op zoek was naar ervaringen. Ik vind haar eigen foto's (voor zover die niet fake zijn dan) op zich ook wel prettig moet ik zeggen.
 
Ik heb vandaag proef op de som genomen, en kan in ieder geval van harte het advies geven: NIET GAAN!

Na een kwartier gewacht te hebben kon ik naar boven komen. Daar werd me medegedeeld dat ze zelf geen tijd had maar een vriendin werd naar voren geschoven. Ik had meteen moeten omkeren en normaal had ik dat ook gedaan maar ik had hoge nood zeg maar en die vriendin zag er best prima uit.

De date was verder eigenlijk meer afwerken. De dame deed haar stinkende best me zo snel mogelijk te laten komen en omdat haar lichaam lekker was lukte dat ook. geen gelegenheid om even te douchen, de dame maakte zichzelf ook even snel met wat natte doekjes schoon dus ik vraag me af of ze zelf nog onder de douche zou gaan na mijn vertrek.

Al met al een dikke onvoldoende. En achteraf kan ik mezelf ook van alles verwijten. Met mijn ervaring ben ik slimmer dan dit en had ik gewoon weg moeten lopen.

Op naar de volgende.
 
She should try and work with either Amazon or Amazon Web Services for a year or two. That would automatically teach her good customer service. What a shame!
And to be honest, she did not look that bad (just as her friend) but the whole way this was being done was just bad, sole purpose was to get the customers money and let him f*ck off as soon as possible.

However, I should have been using my brains instead of my small friend, so this is also on me.

I hope I was able to warn some people over here.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan