Recensie Angel, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Benny Weis

Wandelaar
54
21/08/23
25
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4335991-angel
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame afgelopen week bezocht. Contact verliep goed en snel en woonde in de buurt dus de afspraak stond snel.
Snel er naar toe en aangebeld.

Dame in kwestie lijkt enigszins wel op de foto's al is ze een stuk steviger geworden. Okee geen probleem, had echt zin dus snel de douche in gedoken.

Eenmaal klaar met douchen snel het bed op. Om een beetje op te warmen vindt ik het vaak fijn om te beginnen met een massage. Daar kan ik kort maar krachtig over zijn. Die was zeer slecht en ze gaf aan geen olie te hebben …. Ben uiteindelijk maar snel omgedraaid en gevraagd op ze wilde pijpen. Dat deed ze goed en zc. Tijdens het pzc gevraagd of ik twee keer mocht komen omdat we een uur hadden. Ze gaf aan dat het geen probleem was.

Uiteindelijk snel condoom erom heen en haar ruim een kwartiertje in meerdere standjes gepakt tot ik kwam. Sex was oke maar doet ogen dicht en lijkt er totaal niet van te genieten.

Op dat moment zegt ze dat ik mag douchen en hint een beetje alsof we klaar waren. Toen gaf ik aan dat ik graag nog een 2e ronde zou willen. Zeker omdat we nog meer dan een half uur hadden.
Ik heb nog nooit iemand zo diep horen zuchten.

Nog een poging gewaagd maar het moment was niet meer daar.
Zal deze dame niet nogmaals bezoeken maar wens haar veel succes verder.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan