Recensie Angel, Boom 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

fckboyazn

Wandelaar
78
05/05/23
34
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Squirting
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/angel-eva.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Yooo mede wandelaars. Deze avond nog eens op stap geweest. Lang gelden, laatste was in November 2023. Ik was goed geladen vertrokken 🤣

We zullen beginnen met de advertentie. Vrouw komt niet overeen met de vrouw op Redlight, dikke leugen MAAR zij was niet mis... lengte tussen 1m55 en 1m60, petit mollig, mini kogels als tepels dus wel lekker om eraan te zuigen 🥰 hygiënisch en sympatieke persoonlijkheid met een goedlachse bui. Spijtig dat gecommuniceerd werd met App maar het stoorde de vibe niet. Werkelijk iemand om met rond te hangen aan de bar of sociale evenement, zij is niet schuw, ik voelde me zeer verwelkomd.
Ik wou niet veel riskeren dus maar 100 eur uit gegeven, was het waard, mmmjaaa... ik had liever de griet op de foto tegengekomen maar ik had niet gevoel dat ik mijn geld hebt verspild.

Haar locatie is op de Boomsesteenweg, de bekende Rendez-vous hotel. Proper kamer, zeer discreet, parking stond vol met directie wagens. In de entree is er een drank automaat.

In de 30 minuten werd er passioneel getongzoend, vol met de tong en niet enkel fijn met de tip. Het was echt kussen zoals je uw eerste lief in uw leven. Haar blowjob skills is gevarieerd, zacht met ritme en soms diep. Ze draait lekker met haar tong rond uw eikel als ze op en neer gaat, echt top. Iemand die uw bovenlichaam zachtjes kust om richting naar uw pik te gaan. Was niet vlug vlug zuigen. Dan weer gerongzoend en zij lekker grinden op mijn harde ventje. Condoom aangetrokken en in cowgirl positie gestart, was lekker toen ze al hurkend op en neer ging, ging heel diep in haar en ze genoot ervan, haar gekreun was een viool in mijn oren. Als tweede positie in doggy en prone bone of plat op haar buik en kont omhoog. Was lekker positie om af te ronden want ze wou nog tongzoenen in die positie.

Was een leuke wandeling. Ik ging ernaartoe met gevoel "ik ga lekker Sol Meunière eten bij The Jane maar kreeg dan fish & chips"

Zij komt van Brazilië, meer binnen land, Minas Gerais. Mokka huidskleur met een sympatieke lach en zachte persoonlijkheid.

Herhalingsgevaar: Nee, ik ga wachten tot mijn vaste dame uit Rio de Janeiro terugkomt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan