Recensie Angel, House of Pleasure Kinrooi 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Insupro

Newbie
15
11/10/21
4
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/kinrooi/112312-angel
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij toeval recent voor het eerst op een maandag middag bij Angel beland, maar zeker geen spijt van gekregen.
Bij het voorstellen maakte ze een vriendelijke ondeugende indruk, dus afgerekend en achter haar aan naar de kamer waar ik na aankomst meteen werd verwelkomt met een paar lekkere diepe tongzoenen...
Uitkleden wassen en op het bed beland lekker wederzijds oraal van elkaar genoten waarbij haar tongetje mijn ballen niet vergat en af en toe lekker in mijn kontje verdween.. haar in verschillende standjes lekker genomen en lekker klaargekomen

Na een fijne ontspannende massage bracht ze mij weer op oorlogssterkte waarna ze het afmaakte door mij lekker diep in haar mondje te laten klaarkomen....
Tijd vloog voorbij en heb werkelijk genoten
 
Bij toeval recent voor het eerst op een maandag middag bij Angel beland, maar zeker geen spijt van gekregen.
Bij het voorstellen maakte ze een vriendelijke ondeugende indruk, dus afgerekend en achter haar aan naar de kamer waar ik na aankomst meteen werd verwelkomt met een paar lekkere diepe tongzoenen...
Uitkleden wassen en op het bed beland lekker wederzijds oraal van elkaar genoten waarbij haar tongetje mijn ballen niet vergat en af en toe lekker in mijn kontje verdween.. haar in verschillende standjes lekker genomen en lekker klaargekomen

Na een fijne ontspannende massage bracht ze mij weer op oorlogssterkte waarna ze het afmaakte door mij lekker diep in haar mondje te laten klaarkomen....
Tijd vloog voorbij en heb werkelijk genoten
Is ze enigszins knap naar joun mening?
 
Angel is een mooie vrouw ja, ouder dan geadverteerd wel maar nog mooi strak en slank.
Bovenal is ze écht geil.
Jammer dat ze slechts sporadisch aanwezig is. :cry:
Dit is voor mij meer dan genoeg Motormaf, joun smaak vertrouw ik volledig👊
Ik zie nu pas dat er 130 neergelegd is incl. pijpen zonder en klaarkomen in mond klopt dit wel want dit lijkt me erg goedkoop?
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Per ongeluk hier bekand, gekozen voor Angel.

Tsja, wat moet ik ervan zeggen: als je je ogen dichthebt en ze praat lijkt het een vent. En daar heb ik me niet meer overheen kunnen zetten.

Service was voldoende maar niet meer dan dat.

De 'ambiance' zelf bij HOP is in mijn beleving een grote trieste vergane glorie situatie. Dit was een eenmalige uitstap.

Even op hun website gekeken en haar adje bij kinky bekeken, maar als dit Angel is op de fotos zijn die minimaal 20 jaar oud.....als ze het is want dat is in mijn beleving niet zo.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Biseks
  4. Klaarkomen in mond
  5. Klaarkomen op gezicht
  6. Klaarkomen op lichaam
  7. Penismassage
  8. Pijpen deepthroat
  9. Pijpen zonder condoom
  10. Tussen borsten (russisch)
  11. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
120
Angel is een heerlijke halfbloedje milf. Heb met haar diverse malen gekalmeerd. Ze kan heerlijk deepthorat pzc. Ze heeft een heerlijk strak kontje voor anaal. En ze vind het heerlijk om je zaad te proeven. Waarvoor ze niets extra voor vraagt. In principe is het een beloning voor haar diensten. En als je een trio wilt. Dan moet je Kim erbij pakken. Dan vliegen de vonken er van af
 
Halfbloed???? Dat is volgens mij een mengsel van twee verschillende nationaliteiten. Dat is ze niet, volbloed Hongaars.
Halfbloed is geen "mengsel" van verschillende nationaliteiten, maar twee verschillende rassen. Ras heeft min of meer specifieke kenmerken, nationaliteit is louter administratief. Een volbloed Aziaat kan Hongaars zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan